Home

Tuesday, September 14, 2010

Hias Sana Hias Sini.

Salam and Hello.Heyya! Entah pekenama , semangat apa ntah datang untuk aku hias segala jenis dalam blog aku ni. Entahlah. Macam tiba-tiba aku suka gila my new blog ni. Terasa different. Tak macam blog yang lama. Nak edit pun macam blank and blur je sokmo.Hailah. Betul lah , setiap kejadian mmg akan ada hikmah nya. Terasa happy dengan blog baru. Terasa keseronok kan pulak. Ngeeee :D Sekarang , dah tukar colour background , dekat bahagian tepi dah letak macam-macam. But , tak akan letak benda yang akan mengundang orang lain marah ye? Ngee. Sebab ini belog saya kan? Jadi aku hias blog aku ni dengan apa yang patut. Yang bukan milik aku , tak payah nak menggedik aku letak kan? Nanti orang kata aku mengada-ngada pulak kan? Heh! Dalam hidup memang macam ni kan? Ada masa kita kena beralah , ada masa kita akan menang. Oh yes , is that the thing's that I want to share and story with all of you? Heh, entahlah.
Okay,even aku rasa cukup bahagia dengan wajah baru belog aku yang aku rasa dah makin chantek.Tak apa lah kalau kau orang rasa tak chantek T_T Eh , ada orang baca ke belog aku ni :'( Apa-apa je lah. Aku macam ada something geram and bengang ok?



Tengok gambar di atas ye? Huwaaa , this is the actually my twitter gadget should be in my blog. Tapi kan , entah apakenama , tak menjadi langsung dekat my blog ni.Hailahh, stress jugak lah T_T Sebab I love the colour.Ngeh3x.Tu je kan?Tapi mood masih di tahap biasa-biasa.Ekekeke. Hailah , tak tahu dah nak buat macam mana ni.Nak bertukang menghias segala , memang sumpah tak larat. Esok means hari ni lah kan , nak pergi beraya rumah orang. Sebab semua dah datang beraya ,tak kan kita tak nak pergi beraya rumah orang kan? Itu memang tak patut ye? Kunjung mengunjung itu adab mulia okies? Ngeee :D So,berhenti bercerita.And go to the bed and sleeppppp T_T


1 comment:

Ijah EmoTemo said...

dah remove twitter gadget sbb menyemakkan mata je,tak boleh nk nampak apa-apa T_T