Home

Wednesday, September 22, 2010

InsyaAllah ;)


gambar ambik dekat SINI

Salam and Hello.Okay..Okay.I was like lambat macam kura-kura sangat tahu pasal hal ni.Actually dah ramai mentioned dekat wall FB masing-masing.But I doesnt care about that because I thought mesti harga dia mahal gila babeng.. but tadi bila aku check semua , ternyata firasat ku salah belaka.Bayangkan seat untuk yang paling murah dia is RM 70 , THEN RM 150 , THEN RM 100 and last sekali RM200. Ohmyguccigumgum... itu mmg terlalu murah untuk aku.Sebab biasanya if kalau retis luar negara mai Malaysia Tanah Airku yang terchinta ni mestilah mahal tak ingat.Biasanya RM100 ialah untuk yang paling murah.But this yang average je lah.Heee :D

Okay , sekarang ni memang terkinja-kinja nak pergi tengok showcase Maher Zain di MBSA.Huwargghh! Tempat tu dekat Shah Alam je pun.But I'll hve another problem lah kalau gigih terkinja-kinja menggedik nak pergi jugak tengok.And yes this is the problem now.Huargh! First , Jumaat punya ticket are SOLD OUT , i'm sad. Secondly , aku akan book for hari Khamis but the thing's now is ,tak akan ada siapa-siapa untuk teman aku.Hoilahh! Masalah,masalah! Tak ada sesape ke yang sudi nak teman :( Hailah.Menangis hati ai! And last one , macam ayah kasi even Umi dah kasi green light kasi T_T

Hailahhh...Pening jugak kepala den.Tapi ikut hasrat berontak hati ini..memang teringin nak pergi and yes nak pergi jugak no matter what.Huish.But masalah dia sekarang is , hari yang nak tu , dah sold out + tak ada siapa nak teman if aku amik hari Khamis.Hailah.Kejis betul lah! T_T Okeh ni yang payah bila dah excited sume but tak ada orang lain yang nak tolong sama-sama excited dengan aku.Hailahhh T_T Benci,benci.Bencccciii.

Baru feeling-feeling nak nyanyi lagu Maher Zain time kat Konsert dia kan?Berangann je lah sekarang ni ye :(


No comments: