Home

Saturday, September 18, 2010

Jakun kekdahnya!


Okeh , ni lah kekdahnya bila jakun kan?Ngee.Tadi singgah web Nuffnang sat sebab dah tak tahu nak surf apa lagi.Then macam biasala.Pergi check dekat bahagian earning semua tu kan. Then mata terjuling terbeliak kejap sebab ... ek? RM.0.50? Woah! Gila jakun time tu sampai tak berkelip jap mata.Muahahaha.Padahal 50 sen je pun bukan nya 50 juta pun khen? Ngehehehe. Biasalah , tengah jakun gitu.Haruslah sampai macam tu sekali kan? But itu earning for my old blog la. Yang baru ni belum tahu apa-apa lagi. Huhuh. So,nampak tak macam mana huduh buruk nya saya jakun kan? Hiks!

Anywayyyyyy , hari ni Aa dah nak balik Shah Alam.Haiyark! Bermakna , lepas-lepas ni, aku dah kena cari wireless kesayangan aku balik T_T Hailahh , menyampah nya! Guna beruk mokye ban eh berukban , kakak aku ni best je. Boleh guna dalam bilik terus.Kalau wireless dekat ruang TV la , ruang tamu la.Nyampah okies? Ai nak bergelak ketawa bergurau senda pun pikir 25x kali okies? Huwaaa... menangis sgt! Sometimes , sampai ada satu tahap aku macam nak beli broadband je.Senang hidup.Tapi tu la , sometimes broadband pun macam ngokngek jugak.Jadi hasrat ku itu terus dibatal T_T Heh! Okayla.Nak kena kasi balik broadband dekat Aa.And nak tidur kejap.Heh! Zzzzzz



No comments: