Home

Thursday, September 30, 2010

Ohhh ini semua pasal Nuffnang?

Ngeee , nak salah kan nuffnang kejap voleyh? Haha. Okay , actually kisah nya. Kan , aku ada letak Nuffnang punya advertisement tu ha. Then , ada satu hari tu tiap kali aku nak view belog aku , setiap kali tu jugak ada iklan Nokia E5 untuk dimenangi ke hape. Mula-mula aku tak amik kisah. Malas nak amik kisah. Letak je lah iklan tu kan? Then , aku pun macam tiba-tiba tekan iklan tu. Heh. Then , terus hati macam berkenan. Kejis gila la. Motif ai terjebak dengan iklan itu?




credit : inche google.

Okay like seriously aku macam berkenan pulak dengan Nokia E5 ni ha T_T Tapi macam je lah suka.Nak beli macam heh , baik aku guna C902 aku ni je. Tapi macam berkenan je boleh? Heh. Seriyes nampak macam cantik je.Tapi tu lah , macam err , tak tengok lagi function and bla bla dia semua. Malas nak bertapa dekat web Nokia tu.Kang dari nak yang lain pergi nak yang lain. Yang lagi mahal sampai gugur rambut aku nanti kang. Hailahhh , buat naya je. Baik aku err survey dekat kedai je la ek? Hehehe. Nanti sure , tengok yang lain beli benda lain. Hampehh sangat :nangis: Heh , heh , so skang ni nak ke tak nak? ceh ,gaya macam dah ada duit seguni tunggu masa nak pergi beli je -__-' Berangan je lah ye sekarang ni T_T


No comments: