Home

Friday, October 1, 2010

Aku TAK FAHAM meh.

Salam and Hello. Hailah. Tajuk macam apa entah. Ngeee , anyway , tiba-tiba macam tertimbul macam-macam benda dalam kepala otak ni jap. First , aku tak tahu nak tulis apa lagi sebab aku pun tak tahu. *sigh* Then , aku tiba-tiba duk sibuk blogwalking sana sini. Heh , ini lah gaya nya bila dah tak tahu nak menulis apa , blog walking blog orang je lah kan. ;)

Anyway , as you know aku kan , tayang kan iklan nuffnang semua tu kan. But seriously , aku still blur-blur itik pasal nuffnang punya cash out semua. Betul tak tipu. Tak guna aku nak tipu hal benda ni kan? Okay , kauorang nampak macam mata duitan nya budak ni. Seriously bukan okeh? But aku macam blur lah kan. Sebab sekarang dekat bahagian earning dah bertambah sikit demi sedikit.Heh. Tapi yang sering buat aku tak faham is , how to cash out? If nak cash tu lah kan? Serious tak faham doe. Adoilah. Dah bergoogle sana sini , dah baca sampai juling mata aku. And yeah , aku still tak faham. Lembap sungguh aku kan? Ai redha. Heh!

Sesiapa boleh bagitahu ai? Macam mana mahu cash out kan duit-duit from Nuffnang itu? Hailah. Beriya ni nak tahu T_T

Err nak tulis apa lagi? Next entry lah pulak. Nak kasi penuhhhh update. Hiks! :D


No comments: