Home

Thursday, October 28, 2010

Dia mana ada AKU , di situ ada DIA .. *entry kasih sayang , wakakak*

Salam and Hello.Curlast tak tajuk entry aku kali ni? Macam entry pasangan berchinta gitu. Dimana ada kamu disitu ada aku? Chewah! Sebab tu aku terus tulis dekat atas tu , ni entry kasih sayang ye , bukan entry lepas rindu dekat kekasih hati yang jauh di mata ke hape.Ekekekek. Anyway , gambar ni baru ambil petang tadi. Fresh from camera lagi katanya. Muahaha. Dah lama tak tulis pasal si kecik dekat rumah aku ni kan? Bukan pasal apa , malas jugak nak tulis pasal dia , nanti dia lagi glamour dari aku kan? Ekeekek , motip ala-ala jeles gituh? Kowser!

Al-kisah nya , just nak tunjuk lah kan , betapa rapat nya kami bila , dimana ada si kecik , Awisy tu , mesti ada aku jugak. Heh , tak boleh nak berpisah. Bukan tak boleh tapi dua-dua saling memerlukan gitu , hahaah , eii , sila muntah , sila muntah. Haha. Kali ni bukan saja-saja nak letak ye gambar dia , harap tak ada siapa yang marah eh. Aku letak pun nak tunjuk yang Awisy sekarang dah bijak main game semua tau. Sampai aku yang tak pernah reti pun , tiba-tiba reti. Motif celik IT sangat budak kecik ni? Nangis ai. Haha.


~ Heh , kalau tak ada inche kenit tu , barang mainan dia pun mesti ada dekat dengan aku kan? Curlast sangat , sampai 2 bakul .. padahal banyak lagi bakul yang tersembunyi.. ekekeke~ *dekat laptop ai pun ada mainan dia kan? aiyoh!*

Tak tahu nak cerita apa lagi.Tapi memang lah budak kenit ni makin bijak dengan telatah dia yang comel.Paling comel dia dah reti nyanyi lagu Maher Zain , ish , ish siapa lah yang mengajar tu kan? Haha. Tapi InsyaAllah je lah yang dia reti sebut. Ekekeke. Awisy pun sekarang kalau tak tarik muncung tak sah kan kalau tak dapat main game aptop Ijah? *laptop okeh , dia kan pelat tak pelat gituh* Tapi aku ni kan macam terlebih sense of humour gituh *sila muntah* , tu yang baik hati kasi dia main game-game dalam laptop aku.Heheh , tapi kena aku jugak main sekali lah.Haha , kalau tak memang lah aku tak boleh tidur lena okeh? Ngeheheh. Ok , last but not least jom tengok gambar si kenit tu .. oh sebelum tu baca dulu perbualan kami berdua sebelum dapat snap gambar ni -.-'


Ijah : Awisy pandang kamera , Ijah nak ambik gambar ni.

Awisy : *muka serius main game lari-lari*

Ijah : Awisy cepat lah pandang kamera , tak pandang kamera tak boleh main game *ugut*

Awisy : Jah , awisy nak main game ni..nak main lari-lari *rengek*

Ijah : Yelah , tengok kejap je , nanti Ijah kasi lah main lagi.

And yeah , gambar di atas itulah hasil nya even mintak lagi sekali pun tak nak sebab tengah fokus nak main game lari-lari , ish budak ni.Gaya macam nak masuk final Sukan Olimpik je kan? -.-' Padahal game babysitter je pun. Hahahaha...Adohaii si kenit ni...



p/s: harap entry ni tak ada siapa pernah kisah or marah dengan content gambar dan isi kandungan nya ya?

and yes , fyi , Awisy is budak kecik yang di jaga oleh Umi saya.Sekali sekala selang seli pulak dengan kisah dia kan :)

kalau tak suka tak puas hati .. singgah sebentar tulis dlm box comment ni tau.. hehehe. nnt boleh aku remove :P



4 comments:

Arifah said...

Alaa...patutlah Awisy ni tak nak ngan Apah dia ...dia dah rapat ngan Ijah....hahahhah....

Lama tak pi umah Awisy, sejak besday dia aritu la..Nanti, cuba Ijah tanya dia, ingat lagi ke apah dia?hahahahah...

Yang tak tahan tu, abang kakpah a.k.a papa awisy, panggil kakpah dengan nama 'ipah', dan budak kecik ni, suka suki dia je panggil mak sedara dia ni dengan nama Ipah jugak..ghahahha!


Takde sape nak marahlah Ijah nanti letak gambar awisy tu. Papa dia lagi suka kot sebab anak dia glamer lebih. hahahha...

Ijah EmoTemo said...

Ngahahaha , ampunkan daku kak arifah ;)

Hahah , nnt ijah try tanya kat awisy.Tgk dia jwb apa.ekekeke.

Hahah , ye ke? Patutlah kadang-kadang pernah dgr dia panggil Ipah semua..dia ikut org lain kan..Hadoii ,mcm jugak Ijah , dia dari kecik dgr orang panggil Ijah..dia pun panggil macam tu jugak..Semua macam kawan dia..ekeekek

Hehehe , risau je takut ada yg marah...Itulah takut terlebih glamour nnt payah pulak..Jeles Ijah dia..ngahahaah

Arifah said...

hahhaa..a'a, kadang2, kakpah dengar gak dia dok Ijah..Ijah...heeh..rupanya Ijah ni.. :P


Nnti letak la gambor dia lagi.. :)

Ijah EmoTemo said...

Hahaha..malu ai..ekekek..

InsyAllah kalau ada permintaan ijah letak ye..ekeke..citt, mcm diva popular je awisy. hahah