Home

Saturday, October 30, 2010

GOMO kelate GOMO

credit : inche Google

Salam and Hello. Ok , I know ini mungkin menjadi Hot Topic for those yang memang minat bola dekat Malaysia ni kan.Dah lama tak follow up apa-apa game's yang berkaitan dengan bola tak kira lah dekat Malaysia or EPL ke segala jadah nya tu. Macam dah tak ada masa nak tengok semua.Sadis sangat.Ok , tak nak melencong ke lain. Malam ni , final untuk PIALA FA if aku tak salah. Final yang akan berlangsung di Stadium Putra Bukit Jalil tepat jam 8.30 malam ini gila gigih menulis macam pengulas sukan je gaya nya , dush yang akan menyaksikan dua pasukan dari negeri yang sama hebat dan handal nya. Which is Negeri Sembilan vs Kelantan.

If you asking me , pasukan mana yang aku sokong di antara N9 and Kelate *gaya macam tanya time AF zaman Zahid tu lah , final nanti kau nak siapa menang ye , sila bayangkan* , maybe and sure lah aku jawab aku sokong Kelate. Sebab-sebab nya ialah , asal usul aku memang pun dari Kelantan ye kawan-kawan.Memang aku lahir dekat KL , tapi aku ni tetap lah asal usulnya dari Kelantan. Fasih cakap Kelantan , tapi kadang-kadang kalau terjumpa orang yang cakap Kelantan pekat or dalam sangat , memang lah aku garu-garu dagu jugak.Hehehe. Ok ni nak cerita pasal bola atau nak cerita pasal aku khen? Motif sangat ai dah melencong ke lain.Heheh.

Btw, suka sangat dengan entry latest Kak Husna. Setiap point yang dia kasi aku asyik angguk-angguk ye?Tak ada geleng-geleng gitu.Hehe.Paling aku suka is bila dia cakap , Kalau dah perangai memang buruk, datang dari negeri mana pun memang akan buruk juga. Sengih je aku baca sebab perangai kau buruk jugak ke Jah?Erk! sebab point Kak Husna sangat bernas dan aku sokong *angkat tangan sambil tepuk-tepuk meja laptop tanda setuju* setiap hujah yang dia kasi tu okeh?Wow. Haha.

And lagi satu hal. Aku harap GOMO KELATE GOMO ni only yang dekat atas padang tu je ye?Tak perlulah yang dekat kerusi PENONTON tu pun nak buat aksi GOMO-GOMO jugak.Buang masa je nak gomo-gomo.Kalau menang kita rai dengan cara molek.Kalau kita kalah , tak perlu nak baling botol ke , nak baling banner ke , just enjoy the game yang diorang buat sehabis baik tu :) Dapat masuk final pun dah kira ok kan? harap tiada kipas susah mati KELANTAN FC melahar aku dengan stetment itu Apa-apa pun aku tetap mendoakan kemenangan buat KELANTAN untuk PIALA FA yang berlangsung malam ni.Kalau siapa yang rajin tu tengok lah dekat TV. InsyaAllah ,aku pun nak tengok dekat tv. sebab sepupu mak aku pun pemain pasukan Kelantan tu jugak , haruslah sokong dan tengok.

Layan Dikir Barat ni sebentar dehh :D




So , nanti kalau aku rajin lagi aku update lagi.Kalau tak rajin , tunggu je lah bila-bila masa nanti aku update la :) Happy Weekend Everybody ;)

2 comments:

Mizz_Ila said...

kakila x sokong mana2...hahaha kak ila sokong SELANGOR jek..hehe

Ijah EmoTemo said...

ngehehehe.. mek semangat ni sokong kelantan :D
tp dulu mek sokong Selangor , sbb ramai yg hebat kan :D