Home

Thursday, October 7, 2010

Hangit tak Hangit?

Salam and Helo. Okay , hari ni aku rasa memang nak berasap satu badan. Tunggu masa nak jadi the Hulk je ni. -__-'. Macam-macam benda jadi. Macam-macam benda buat aku rasa macam tidur lagi bagus daripada bukak mata. Hoih? Ye ahh , masing-masing perangai menyakitkan hati aku je. Lagi baik tidur. Atleast boleh aku rehat minda tak payah fikir apa-apa. But then bila bangun migraine balik kepala otak aku bila kena fikir perangai orang khen T_T Citt.

Okeh , malas nak cerita panjang berjela macam mak nenek. Aku just nak tulis kenapa aku terasa macam nak lempang , terasa macam nak chartuz sesiapa yang mulut macam shiyal tu kan. Sorry , bahasa aku kali ni agak kasar. But orang yang kata memacam dekat aku lagi lah kasar macam aku terasa nak lempang dush dush je. Heh. Berani lah kau -__-'.

Aku bengang tahap gaban sebab , handphone aku rosak. FAHAM TAK ROSAK? FAHAM TAK? Bukan murah harga handphone tu aku beli time tu. BUKAN MURAH tahu tak? ARGHHH! Kalau aku yang jahanamkan tak apa jugak. Ini orang lain pulak yang buat. Ok,budak kecik.Maafkan. Tapi aku tetap bengang tahap the HULK okeh? Aiyoh! Aku ni banyak kali try letak ais dekat dada , eh tak lah try sejuk kan hati aku ni. Grggg , but the end aku rasa macam nak cekik je ELMO MATA TONJOL BULAT WARNA MERAH tu ha. Adoii. Bengang weh. Tak adalah rosak sampai kau tak boleh nak sms/call. Tapi sekarang ni dekat handphone aku , dekat bahagian SIM CARD READER tu ha yang rosak. Bukan sim card reader tu yang rosak. Tapi bahagian tempat letak sim card reader tu yang rosak. If sesiapa ada hp C902 ,tahu lah cmne rupa bentuk nya. Benda tu patah berkecai. Aku tak salah kan budak kecik tu. Sebab , aku pun satu hal. Lalai. My BAD -__-' Tapi aku geram jugak lah. Tak pernah bukak bahagian tu , pergi bukak. Sekarang , kalau ambil gambar save dekat dalam phone jelah. Haiyo!

Aku stress okeh? Hummm..mentang-mentang ai teringin nak beli phone baru. Yang ni dah buat perangai , patah segala. Geram nya wehhhhh T_T Lepas tu pulak , spek mata aku ni ha pun nak patah. Oh tuhan! BEST KAN? SEMUA BENDA ROSAK DAN PATAH. BEST SANGAT HIDUP AKU SEKARANG. -___-'

Okay aku tak mahu nak hangit berangin lagi. Sebab aku malas nak fikir. Lantaklah even aku sayang gila handphone aku yang sekarang :( Hummm..


p/s: tak perlu tunjuk bagus di dalam setiap benda.
just take care of yourself.
tak perlu menyibuk hal aku.
nak baca blog aku boleh.
tapi tak payah nak sindir aku.
aku tak kacau hidup kau , kau tak payah kacau hidup aku.
jaga dan cermin diri sendiri.
aku sedar aku siapa.
tq.


2 comments:

VanillaKrimSoda said...

sabar2..
tapi xpe..
kekadang kene lepaskan je pape yang nyakitkan ati.. xleh nak lepas kat orang.. kat blog pun jadi la... kalau tengah tensen tahap cam nak bunuh orang (oopss...) mende2 bese pun bleh wat kite marah..

Ijah EmoTemo said...

aoi , hehe. tulah. mujur ada blog kan boleh lepas geram sume. kalau ikut kan hati cekik je ELMO tu ha. Tapi nnt dia bising berbunyi pulak. Ekekke.