Home

Friday, October 15, 2010

I wish I could have once again *entry bergambar*

Salam and Hello. After all , baru hari ni terasa nak buat entry pasal Maher Zain. Too much things happen to my self yang buat kan aku sangat-sangat tak ada mood nak menulis even nak letak gambar semua.Tak sempat nak edit pun.First , aku malas gila. Second , tak ada mood nak edit semua.Okay , entry kali ini memang penuh gambar. If aku boleh upload video , sure do , I upload here BUT , hailah , ada pulak syarat time showcase hari tu , if upload even rakam sekalipun aku rakam je , buat bodoh , sebab bukan selalu boleh jumpa Maher Zain akan di dakwa. CHOYY! Memang lah mood aku yang time tu tinggal separuh makin sikit je. Hish.

Okeh , aku nak komen sikit pasal showcase Save The Soul ni ye.Overall , aku puas hati dengan semua.Pengacara in that day is Ahmad Fedtri Yahya and Wardina Safiyyah.Artis jemputan dia Inteam and Aishah. Kedua-dua nya nyanyi memang sedap and memang menghiburkan.Aishah punya suara , memang lunak.Sedap sangat dia nyanyi sampaikan meremang bulu roma masing-masing.Sayang nya , aku tak rakam.Lagu dia sedap , suara dia superb okeh? Huish. Okay , Maher Zain pulak? Ngee. Ini yang best. He so friendly and dia bukan lah pandai berkata-kata ke macam artis lain.But he know how to communicate with his fans.Itu yang aku rasa part paling best.Dia memang turun ke bawah pentas.Ajak orang nyanyi sama-sama.Memang enjoy okeh? Ngee :D

But now , aku nak selang selikan dengan hal aku pulak.Too many thing's happen actually. Lif buat hal , tiba-tiba tak boleh naik ramai-ramai.Kalau naik more than 4 or 5 person , sure overloaded.But then okay pulak.Memang sumpah , ai nak charutz je kerja.Heh.Okay lepas tu , my mood is totally not good.Sumpah.I'm just make a fake smile all the times.Mood aku sumpah tak baik and sumpah tengah bengang je.And I'm bit stressed with all kind things yang buat aku entahlah.Tak payah cerita sangat dekat sini.Heh. And , aku pun tak sihat sangat hari tu.But sebab aku sayang , tiket aku RM 100 okeh? Tak kan nak burn macam tu je? :( Oh , jom layan gambar jap :D

credit to : Eena , kawan yang ai heret pergi tengok STS showcase. Maher Zain after the show. Haha , okeh ini part gedik okeh , act, ai patut nya dah turun ke bawah. But then , ai cakap dekat Eeena , kita tunggu kejap.Mana tahu Maher Zain datang sini.But then , tiba-tiba memang betul Maher Zain lalu depan kitaorang.Sumpah , I'm suprised! Ekekeke. gedik!


me and Eena.

tak dapat ambil gambar dengan Maher Zain , ambil gambar dengan poster pun okay lah *sobsob*

Kak Putri yang gojes with Eena ;)


Pengacara on that night , Ahmad Fedtri Yahya and Wardina Safiyyah :) Both are great and the did a good job aswell :)



Maher Zain nyanyikan dalam 8 buah lagu.Memang I'm enjoyed every moments there.Semua lagu yang dia nyanyikan memang ternyata sedap even he's look tired and dia punya suara jelas dan nyata a bit penat.Tapi tak apa , memang menghiburkan.Puas hati beli tiket RM 100.Aku ingat tempat belakang gila.But tak okeh?Memang boleh nampak Maher Zain dengan jelas dan nyata.Okeh , I'm super duper excited after then.Even , time tu aku dah terasa nak termuntah semua , dah siap sedia nak heret Eena nak keluar from auditorium tau! Haiyoo! But Alhamdulillah , dapat kawal keadaan.Huh. Terasa cepat je 8 buah lagu yang Maher Zain nyanyi. Memang aku enjoy sangat.And Maher Zain pun pandai layan peminat kan?Tu yang bestnya :)



Inteam :) Pun best jugak diorang ni :) * ni kira macam jarak aku dengan diorang lah.Tak ada lah jauh mana pun*

Aishah has a superb voice. Memang tak boleh nafikan :)



Ngeee ;)

This one memang aku suka sangat picture ni :) It should be lain tau , tapi tiba-tiba Maher Zain tukar posing , jadi lah macam ni :) Memang cantik lak jadi nya :D



~ HAHA , okay ini pun ada kisah nya. I tought that , Maher Zain using Proton Exora car , sebab Proton taja. Jadi aku duduk la macam bersandar menggedik dekat kereta BMW ni , because aku ingat ini kereta VVIP yang lain. Tiba-tiba Maher Zain datang dekat kereta ni. Aku macam eh? HAHA. Terus lupa nak ambil gambar dia dekat-dekat. Citt , padahal dah depan mata.Dia memang lalu sebelah aku pun -__-' Tapi ni jelah yang termampu aku ambik. Heh, heh.

Okeh , kalau nak cerita segala nya dekat sini , memang tak tertulis.Ramai jugak artis yang datang malam tu.Dato'Proton pun tak sila datang jugak.Ada Linda Onn,Fazura , wartawan-wartawan TV3 yang famous-famous katanya cuma aku malas nak ambil gambar. I'm not in a good mood masa tu.Heh. Tu yang lupa nak mengambil nya.Heh. Oh aku lupa something. A big thanks to my bff , DEE M , because she give me to borrows her camera :) TQ awak , jasa awak akan dikenang sampai bila-bila.Citt ;) Haha. Apa yang aku boleh kata dekat sini , showcase dia memang best dan aku sangat enjoy serta terhibur.And I'm still ulang tayang the video till now.Heh,heh. Memang tak rugi rekod video tu rupanya :D

Today (16th October) , Maher Zain dah pulang ke Sweden. Humm dengar cerita , semalam punya showcase , lagi happening and meriah? I don't know. But aku rasa tak kisah lah hari yang mana satu yang lagi best. Apa yang penting , kita sama-sama dapat manfaat dan iktibar nya sama-sama and not just berhibur menggedik or apa-apa lagi kan?Heh. How I wish , I could have once again seeing him performs -__-'

p/s: all picture is copyright to EJAHPICTUREVA.
Kalau sesiapa yang nak ambil gambar-gambar tersebut please credit to me ok?
Harap korang boleh bekerjasama :)



1 comment:

Ijah EmoTemo said...

sepatut nya tarikh entry ni 16 oct , but smlm dh draftkan entry ni T_T tu yg jadi tarikh 15 oct. jadi sila jgn salah paham ye time membaca :nangis: