Home

Wednesday, October 27, 2010

Random.


~ Gambar lama , Auuu Chak , yang paling aku suka. *random*~

Salam and Hello. Teringin sangat nak update macam-macam benda tapi tak ada masa yang cukup.Macam-macam hal sekarang ni. Dengan budak kecik yang shibuk nak main game lari-lari nak main game kek.Haih , layan kan je la permintaan dia , nanti muncung sedepa dia tu , ai tak sanggup nak tengok. Wah gitu. Ekekeke. Anyway , tak tahu nak tulis pasal apa maybe this gonna be random entry. Heheheh. Nak tulis macam-macam tapi sedar diri , bukan ada orang yang follow tegar belog ni kan. Ekekeke , gewdiks!

Anyway , tiba-tiba tak tahu nak tulis apa.Random sahaja ye? Actually tadi macam nak tulis something about "THANK YOU" tapi takut macam poyo pulak. Jadi batal hasrat. Haha , okay , tadi ada borak dengan sorang kawan tu. Dia kasik kat aku link blog-blog yang best. Heheh. Makin bersemangatlah aku nak blogwalking semua. Entah kenapa sejak dua menjak ni terasa macam nak blogwalking je kerja , nak menulis macam dah tak ada idea , dah tak ada mood.Ada mood tu , tapi macam tak banyak beriya macam dulu.Mungkin dah tak benda yang aku nak celotehkan. Dulu banyak benda nak celoteh. Sekarang macam gitu-gitu je. Haish.

Sebenarnya aku memang suka tulis entry letak gambar.Sebab macam menarik gitu. Hehe. Tapi itulah , internet aku ni kadang-kadang berjam baru boleh letak gambar banyak-banyak.Baik aku tidur , lagi best. Heh. Oh tiba-tiba ada benda yang melintas nak tulis.Heheheh , jadi buat entry baru lah kekdahnya :D Haha.


No comments: