Home

Saturday, October 16, 2010

Ish , Ish , Ish ...

Salam and Hello. Actually , banyak benda yang nak tulis tau. Serious banyak , bukan pasal Maher Zain je.But aku rasa macam nak je lagi tulis pasal dia , heh , heh. Motif ai demam angau dekat Maher Zain after the show kan?Bukan before the show? HAHA , okay lah tu. Kalau before the show , I'm just scared if anything happen. Erk! Ngehehehe. Ayat semacam je kan -__-' Nevermind , just forget it. Heheh. Okay this week was my worst week ever. Kenapa? Banyak sebab. It should be the best week ever *mata kelip-kelip sambil tongkat dagu* , but sebab sakit perempuan yang melanda aku , terus jadi worst / bad week. Heh. Dasyat betul.

Serious , this week. Aku boleh tahan banyak mencharutz sana sini.Ish , ish , tak bagus betul aku ni kan?Heh , entah apa kejadah nya this week aku asyik memaki hamun orang je kerja nya. -__-' Sangat lah huduh perangai aku minggu ni. Ish , ish. Boleh kata kan minggu ni , banyak benda aku tak puas hati.Banyak gila marah maki hamun orang. Tapi dalam hati je lah.Kalau in real , itu makna nya tahap kesabaran aku dah tahap paling kronik. Aiyoh! Menyampah pulak bila perangai macam ni. Humm. Anyway , tak tahu nak cerita apa. But just nak cakap ,betapa benci nya aku this week sangat lah week yang paling banyak buat aku geram , bengang , marah and yeah , mencharutz -__-' Entah apa kejadahnya lah aku minggu ni ;(

But not at all lah yang buat aku rasa worst ever semua tu kan?Ada jugak benda yang best. Nak update pasal hal makanan , hal buku , hal novel , hal itu hal ini pun lupa okeh? Semua pasal mood ni ha.Keji betul la.Eh marah mood pulak? Citt. Hehehehe. InsyaAllah ,if internet okay ,I'll post it later. Selalu macam ni kan?Sikit-sikit , nak post entry lain.HAHA. Gedik sangat. Muahahaah :D Entahlah , sejak kebelakangan ni , idea nak menulis makin kurang , padahal bila internet tak ada , laju je aku nak menulis itu ini. Tapi bila internet ada , terus blank tak tahu nak buat apa.Citt.Hehehe. Tu yang kejap lagi lah aku update. Hehehe. Bukan cerita gempak apa pun.Cerita hal hidup aku yang biasa-biasa aje *tunduk malu sambil tersipu-sipu*. Hehehe. Ok , so , next entryyyyy! ;)


No comments: