Home

Sunday, October 10, 2010

Kadang-kadang...



Karena Dirimu
Siti Nurhaliza

Aku sekarang….
Adalah bahagian dari masa laluku
Aku pernah pergi
Meninggalkan dirimu jauh
Melupakanmu

Tapi lihatlah....Diriku rapuh..
Tanpa dirimu tiada tiada ertika
Hebatnya engkau...
Tak sedetikpun
Pernah kau meninggalkan diriku
Kesedari....

Reff:

Kerana dirimu
Ku mampu berdiri tegar
Walau seberat apapun
Beban di hadapan ku kini

Kerana cintamu
Ku mampu berjalan tenang
Sesulit bagaimanapun jalan
Yang ku lalui nanti

Pasti hanya dirimu
Kaulah segalanya
Ku jaga selalu, satu cintamu....

Semalam check my music folder yang sarat dengan macam-macam lagu , then baru sedar aku ada lagu ni dalam folder CT Nurhaliza ONLY katanya. Aku macam eh? Lagu lama kot. Sekali tak ada lah lama mana pun. Citt , motif ai tak tahu. Tu lah banyak sangat lagu -__-' Sampai tak sedar lagu itu ini ada. Heh , heh. And , first time aku dengar lagu ni semalam , aku terus macam suka.Tapi a bit pening dengan lirik dia. Citt. Itu pun nak pening T_T Heh , heh. Tapi kalau dengar lagu dia + lirik dia , aku macam suka jugak dengan lagu ni. Best. Ohh , nak share pasal ni je. Tak tahu nak tulis apa benda lagi. Heheeee :D



No comments: