Home

Saturday, October 9, 2010

Maybe it's not a good started , but worth it after then..

Salam and Hello :D Alhamdulillah. After all , I'm feel like wanna jump around *sheesh* and hug's everybody. Muahahaha. Betul , tak tipu. Keh3x. Like seriously , pagi tadi , aku bangun-bangun je dah macam hentak-hentak kaki mengamuk. Huh , huduh betul perangai anak dara sorang ni kan -__-' Okeh , back to the story. Seriously , pagi tadi aku tak ada mood. Rasa macam entah. Nak mengamuk je rasa. Haish. Lepas tu , tiba-tiba kaki cramp pulak. Ok , aku semenjak masuk hospital tahun lepas , kaki ni tak pernah berhenti cramp. Silap makan ubat ke apa? Aku rasa silap kot. Ohh , entah. Let's forget it about that. Asyik ke lain je cerita aku ni. Heh.

Okeh , seperti yang dijanji , aku hari ni , keluar rumah sebab dah janji dengan one of my friend untuk cari something. Tapi mood aku macam apa je lah hari ni. Serious tak ada mood. Kaki cramp , kepala pening sebab tak cukup tidur. Huish. So , tadi berani mati lah jugak keluar rumah. Hoh , tapi aku heret Umi sekali. Sebab tak berani pulak nak keluar rumah then sakit-sakit ni. Humm. Okay , then , dah jumpa my friend tu. Pergi lah cari barang itu. Ok , perasaan itu biasa saja. Haha. Gila kau biasa? Habis duit aku membeli. Heh. Tak apa lah. Sekali sekala. Ok. Tahu tak kenapa perasaan aku melonjak gembira tahap ke langit ni? Tahu tak kenapa? Ngeee.

Sebab nya , time aku pergi membeli belah tak hingat dunia tadi , aku saja-saja pergi dekat tempat baiki telefon tu ha. Saja-saja menggedik nak tanya even , dah putus harapan ni. T_T Gila , cepat aku patah semangat. -__-' Then , saja-saja tanya , kalau nak baiki phone aku ni boleh ke tak? Berapa hinggit?Bila siap? Lepas tu orang yang repair tu cakap .. semua boleh siap hari ini. Aku likeee WOAH! Best , even harga selepas repair itu memang boleh aku gugur bulu ketiak dush , dush , tp tak kisah lah. Janji aku boleh happy balik guna phone tu. Ngeee. Alhamdulillah sekarang dah OK and bersyukur sangat. Mula-mula malas nak baiki repair semua ni. But Umi kata , repair je lah. Senang , tak adalah kau hangin monyok satu badan. Cittt ;P

Now , tak adalah guna mana pun phone tu -__-' But bila semua benda yang mengusutkan kepala otak aku , sebab dah duk kira-kira mana nak cari duit beli phone baru -__-' ,kini semua nya dah selesai.Alhamdulillah , everything yang aku nak , hari ni semua nya dapat and even it's not a good started ketika pagi tadi and i've think that maybe today will be my worst day even , citt , tp ianya sebalik nya. :) Okeh , nnt ai update cerita lain ye :D Ngeeee ;)


No comments: