Home

Friday, October 8, 2010

Naturally Beauty.

Salam and Hello :) Okeh , hari ni tak ada idea nak tulis apa-apa.But just nak tunjuk menunjuk gambar-gambar yang aku snap and edit. Ngee. Tak ada lah cantik mana pun. But aku suka lah pulak lepas di edit sampai over tak hingat itu.Ngeh3x.Okeh , ai memang suka sangat snap picture guna handphone je pun , itu pun ai dah kecoh , heh dekat Terengganu. Maybe sebab aku selalu pergi situ kot. Tu yang aku suka sangat. Pemandangan dia memang naturally beauty. Sangat cantik. Laut , pantai and everything yang berkaitan dengan nature memang , masyaAllah , sumpah cantik =)

Okeh , dekat bawah ni kebanyakkan gambar aku suka snap bila tengok awan , laut or apa-apa je yang menarik dekat mata aku.Biasa nya memang aku akan edit lah.But bukan edit tahap biasa-biasa je even aku rasa berminit-minit jugak aku edit and maybe cantik dekat mata aku. Tapi kalau kauorang rasa tak cantik , terpulang lah kan :) Heh. Jom layan gambar-gambar yang aku rasa sangat cantik eventhough NOT , HEH , HEH , HEH.



~ this one , aku snap time dari Terengganu nak balik KL. Dah nak Maghrib time tu.Lepas edit nampak makin cantik kan? Ngee *perasan je lebih*~


~ Okeh , ini kes bila boring dalam kereta , snap je lah apa yang ada. Kebetulan , aku tengok awan time tu sangat cantik :)~

~ Ini dekat Terengganu. Aku lupa dekat area mana. Saja-saja je amik gambar ni :) ~

~ Okeh , ini pun kes boring tahap apa je. Awan dia macam cantik jugak.Heh , kalau tak cantik tak kan aku gila nak snap kan? Heh, heh , heh.~

~ I do love this picture.Aku terlambat nak ambil gambar time matahari macam tengah nak naik gitu. Heh , siapa suruh bangun lambat kan?Ngeh3x.Ok ini dekat Dungun , Terengganu.Dekat Hotel UITM. Time pergi jenguk singgah my sis dekat sana. Cantik je gambar ni kan? Heh *perasan lagi*~

Okay , saja-saja je nak tunjuk gambar-gambar yang aku suka suki edit.Bukan untuk apa pun. Seronok bila tengok gambar yang kita snap feeling pakai dslr eventhough I just used C902 sajork. Heh , kuat perasan betul lah aku ni kan? Ngeh3x.Erm nak tulis apa lagi ye? Err.. entahlah ...



No comments: