Home

Saturday, October 9, 2010

Ok , cuba untuk bersabar. *take a breath*

Salam and Hello. Okay , kesan hangin dan geram akibat handphone rosak masih lagi berterusan hari ini.Hati semakin panas dan bengang kerana handphone tak boleh digunakan dengan hati yang berbunga serta riang ria. Ok , I'm try to cool down and take a breath and yeah , hati semakin geram bukan makin ok. -__-' Terasa sangat geram dan rasa nak menangis je sekarang.Urgh , aku memang tak boleh bila handphone aku rosak. Rasa macam , okeh , susah nak tulis dekat sini , sebab all the times and words akan jadi macam ni --> #$%^^%$#$%^%# charutzz je reti kan! CHOYY! Okeh , tak nak mencharutz , tak nak panas hati and tak nak menangis. Rasa geram memang bertubi-tubi dalam hati ni. Sumpah aku memang macam hilang arah bila handphone aku rosak.Grggg. Okay , mungkin korg boleh kata , alah handphone je pun beli je lah baru. OKEH , bak sini duit korang kasi aku beli baru. Kalau duit ada depan mata , tak apa jugak suruh aku beli baru. Ini duit pun entah kemana. CHOYYY untuk kali yang keberapa. Sorry if post aku kali ni macam kurang sopan. But , aku memang tengah bengang gila. Dushh!


2 comments:

nur said...

sabo je lah ye..

ALL IN ONE

Ijah EmoTemo said...

nur , heheh. dh byk bersabar ni. and now alhamdulillah , semua nya dah ok :)