Home

Friday, October 1, 2010

Tag by Sis Fara ;)

Ngee , semalam dapat tag from Sis Fara ;) TQ ye. Ni ai nak try selesai soalan-soalan tersebut. Heheh. ;)


1. gambar kesukaan anda?
Memang banyak sangat.Hailah , yela aku kan suka snap picture syok sendiri tak tahu malu kan? Ekeke. Tapi setelah godek-godek folder picture aku , this one yang paling aku suka ;)




2. adakah anda rasa anda HOT?

Heh , heh , aku memang HOT ye , sebab aku selalu berpeluh. Muahahah. Boleh gitu? Ekekek ;P

3. cerita pasal gambar

Gambar ni this year punya , 14/5/2010 , time birthday kakak ai. Ai suka sangat pic ni , sebab nya one and only reason ; TULIP dekat cuppies tu ha :D Ai dont know la ek , ai memang suka gila Tulip. Setiap kali jumpa apa-apa yang berkaitan Tulis , I was like ,wow , okeh! Addicted gila dengan Tulip. Then , that's why I really this picture okeh? Sebab Tulip je + gambar ni macam cantik je aku edit. Heh,heh , perasan -__-'

4. bila kali terakhir makan pizza

Bila ek? Time bulan puasa kot? Tak ingatlah. Sebab memang dah lama gila tak makan pizza. Tengah musim berjimat cermat membawa berkat gitu -__-'

5. lagu terakhir anda dengar

Terakhir ek? I think , River Flows In You and Kiss The Rain by Yiruma.Sejak dua menjak ni memang asyik dengar 2 lagu ni je. Piano enn? Haruslah aku makin histeria nak degar -_' Serius best je dengar ,siap boleh terlena lagi T_T Heh.

6. apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini

Heh , aku tengah buat apa skang ni? Tengah sopan ayu depan laptop ni takut orang nampak aku macam bersungguh-sungguh jawab soalan ni macam jawab soalan Maths je heh.

7. selain nama sendiri anda dipanggil nama apa?

Heh , heh , heh , nama lain ye? Biasa nya kalau family panggil aku Ijah je. Kalau aku degil je baru orang panggil nama penuh aku. FAIZAH. Heh? But now , ramai panggil aku MEK JINGG ,don't ask me why. Adalah tu meaning tersendiri. Muehehehe. And sometimes ada je yang panggil MEK. Aku okay je semua , as long kau tak baik aku dengan nama mencarutz sudah!

8. tag lagi 8 orang

Tag? Hehe. Err , kalau diorang jawab tak apa la. Kalau tak jawab. Err T_T Okay aku tag jugak la. Heh.

1 Kak Husna

2 Kak Eynda

3 Mama Zhafran

4 Kaka Milo

5 Daddy Iss

6 Cik Amoi

7 Mummy Ayumi

8 Kak Naz

9. siapakah orang no. 1 kepada anda

Kakak blog yang ai kenal melalui bloggers lain. Kakak blog yang kalau baca blog dia memang kau akan nampak keselambaan tulisan nya.Best woah!

10. kata sesuatu mengenai org no. 5

Hahah , pasal Daddy Iss? Okay mulut dia kalau tak mencarutz tak boleh okeh? Tapi ai redha. Sebab hati dia sangat baik okeh? HAHA , tiba-tiba ai puji memuji dia apahal?

11. no. 3 ada hubungan dengan siapa?

Err , soalan ni memang konfiuskan ai. Kalah soalan Add Maths tahap kekonfiusan ini T_T

12. bagaimana pula dgn no. 4

Kaka Milo , GPB --> My Geng Parti Buih. Hahah. Seronok berkawan dengan Kaka Milo , riang ria sentiasa :D

13. pesanan kpd org no. 6

Ohh , hari ini Cik Amoi punya birthday! Happy Birthday ,may your dream and wish come true ya? ;)

14. kata-kata cinta utk no. 2

Motif kata-kata cinta? Haha , haruslah ai kena kejar dengan parang oleh hubby Kak Eynda nanti. Muahahaha ;)

15. adakah no. 7 dan 8 punya persamaan

Err , tak sama rasa nya. Tak check pulak -__-'

16. berikan 5 yg anda tahu tentag org yang men-tag anda

5 eh? Okay , I'm try okeh. Based on what I'm read at her blog eh.

1) Suka membebel dalam blog beliau. Hehe , itu yang dia cakap ye , bukan ai. Haha.

2) Dia tak suka letak gambar dalam blog beliau. Heheh.

3) Dia comel okeh? ai memang suka puji memuji

4) Dia suka makan kerepek ai hentam je la.Hehe.

5) Dia belajar dekat UKM. Heh , heh , ai tahu pun sbb ai tgk kat info fb dia.Ekekekeke ;)

17. persamaan antara kambing dengan lembu

Soalan yang cukup mengembang kan sel-sel otak ye? Hailah. Persamaan? Ohh , dua ekor haiwan ini ialah haiwan yang suka berkeliaran di tepi jalan raya. Boleh? Matilah ai sesuka hati jawab macam ni T_T

18. GAY or LESS?

Oh my gucci gum gum , soalan maut ni ha! Of course lah ai Perempuan Melayu terayu Terakhir okeh? Muahaha , and of course ai ni LURUS okeh? HAHA.

Haha , atlast selesai jugak ai menjawab soalan maut ni ha! Gila soalan dia , buat ai berpeluh sakan okeh? HAHA. Sel-sel otak ai pun mengembang kejap baca soalan-soalan yang buat aku hampir juling mata ni eh! Haha. ;)



No comments: