Home

Saturday, November 20, 2010

As Easy As 123 ...

Salam and Hello. Baru bangun tidur. Mata masih segar. Otak pulak ligat nak menulis itu ini. Harap tak ada siapa yang kisah .. tak ada siapa nak charutz lahar ai okeh sebab menulis tak berenti. Ekekekeke. Anyway , ini cuma entry borak kosong je. Sambil-sambil nak tunggu matahari terbit kejap lagi , wah lambat lagi tu .. ada lah dalam sejam dua lagi kan? Hehehe.

Aku suka tengok nombor followers aku tadi. As Easy As 123. Heh heh , terus teringat susu-susu formula macam Dutch Lady , Mamil Gold and such as that tu. Hahaha. To me ini sesuatu yang seronok bila lihat ada jugak orang baca entry merapu yang aku tulis , entry mencharutz yang aku tulis while it just only when aku betul-betul marah. Tak kuasa nak mencharutz 24 jam macam tak reti-reti nak taubat kan?Insaf meh. Lebih seronok bila tengok ada yang sudi komen tulisan merapu aku , ada jugak yang sudi follow aku. Itu sangat seronok dan bertambahlah keinginan hati nak menulis sampai pitam kan? Keh3x. Jah ooo Jah , kau kalau tak pitam tak boleh ke kan? Heh heh.




123 , u're awesome. thx guys!!
Oh selamat sempat aku screenpicture tadi. hehehe. kenapakah? sila tengok bawah ;) thx again :D


again , u're awesome. thxx again :D

Ringkas kan entry kali ni? Tak tahu nak tulis apa lagi ;P Nanti nanti lah aku tulis lagi :D Hiks. Have great weekend's guys! :D



nota kaki : terima kasih korang.

No comments: