Home

Monday, November 29, 2010

Coretan Tak Ringkas Tak Panjang.

Sepanjang minggu lepas , banyak perkara berlaku. Baik dan buruk silih berganti tak berhenti. Minggu lepas boleh di katakan minggu yang ada suka dan duka nya , ada buruk dan baik nya , ada senyum dan tangis nya ... semua nya ada. Episod kehidupan yang tak pernah habis , episod kehidupan yang tak tahu bila pangkal hujung nya. Entah kenapa aku sekarang terasa hendak buat entry sendu emo-temo aku yang dah lama tak buat setelah selalu buat entry charutz je kan? Macam syok pulak dengar lagu Whitney Houston - I look to YOU dengan lagu When I look at You - Miley Cyrus ni. Aiseh.Kepala otak tengah tak betul ni baik layan kan aje , tapi seriyesli lagu dedua tu memang sedap untuk didengari gitu.Wah Wah Wah...

Ada banyak entry yang telah aku draftkan dalam microsoft word ni.Tunggu masa dan ketika aku nak publish je lah ye.Jangan boring muntah pulak ye?Heheheh.Well , sekarang ni nak cherita yang mana dulu pun tak tahu.Tapi memang banyak betul benda yang jadi , some of story like pergi menonton preview movie semua tu , aku dah tulis awal-awal. Tengah mood kan?Harus publish awal-awal. Kang publish lambat , haruslah ayat pun ringkas je kan? Hahahah , terus orang tak ada feel nak baca. Ekekeke.

Aku nak update , tapi aku tak tahu nak tulis. Before this , bila laptop tak ada disamping aku , hampir saban malam sebelum tidur , mencurah-curah idea bagai durian jatuh ke tanah.Eh boleh ke perumpamaan macam tu?Heh Heh Heh , boleh lah tu. Sekarang , bila laptop dah depan mata , bila dah boleh update belog , bila dah itu ini , terus otak aku terhenti , tapi bukan bermaksud lembap pulak.Korang kang speku macam-macam pulak.Ish Ish Ish.

Btw , nak tulis something , tapi idea macam hilang dengan tiba-tiba.Aiyark! Tak apalah , esok-esok je lah aku update lagi , tak suka menulis macam ni. Tapi kan ada je benda nak update , tapi macam malas nak kecoh sekarang.Tunggu nanti-nanti lah aku update ye ;)

No comments: