Home

Saturday, November 27, 2010

Itu dan Ini

Halo Halo Halo Halo. Perghh , punya lah payah nak masuk belog ni kan?Nak update pun payah. Banyak lah jugak benda nak cherita , banyak lah jugak gambar yang nak di tepek dekat sini , tapi yelah laptop aku pun tak ada dekat aku sekarang. Ni pun tengah pinjam laptop kakak aku.Tak kan lah nak menggedik nak pinjam laptop orang lelama kot kan?Heh. Btw , sangat sedih melihat UV yang sudah sikit semakin sedikit. Adeh.

Apa-apa pun tq kepada yang still belogwaking dekat belog picisan aku ni kan.Sorry tak ada masa nak balas kunjungan tu.Bukan tak nak , bukan tak mahu.Tapi ketiadaan laptop sendiri buat aku bertambah lah payah nak buat semua tu :( Aku cuma sempat tinjau belog sendiri kejap kejap je. Ni pun kejap je aku dapat masuk sini.Next week nak pergi cuti-cuti Malaysia pulak :( Lagilah payah nak update semua kan? Nangis sgt! Aiseh....

2 comments:

Mizz_Ila said...

rajin2 la ke blog kak ila ye. hehe

Ijah EmoTemo said...

kak ila - insyaAllah , mek akan singgah lps ni :)