Home

Monday, November 15, 2010

Jangan jeling-jeling je.

Salam and Hello. Fuhh , ternyata upload gambar guna Photobucket then paste URL dekat sini lebih cepat berbanding nak tunggu belogsepot tolong upload kan. Lembap semedang meh. Tak kuasa nak tunggu. Terlepas rancangan TV favourite kalau duk termangu depan laptop sambil menguap-nguap ni kan? Erk?!! Anyway , sanggup aku buat new acc Photobucket just for gambar-gambar yang bakal diupload di belog sepot ni tau.Curlast gitueww! Heh , heh , heh. Bukan pasal apa. Acc Photobucket yang lagi satu tu , macam penuh dengan gambar-gambar lain. Makin pening pulak aku kang -__-'

So , so , so. Dah dapat upload gambar. Sangat gembira even , I think ,the picture look's bigger than ever. Wah , speaking Liverpool dengan yakin sekali meskipun kadang-kadang grammar tunggang terbalik. Eh speaking Liverpool? Miahahah , ai amik jah mana-mana daerah UK nun ha. Asyik-asyik London jahh , amik Liverpool lah pulak. Ekekeke. Sudehh , tak nak mengarut lagi. Okeh , okeh. Kalau korang yang selalu terjah belog aku ni kan ... korang perasan something tak? ishh budak ni , tak habis-habis nak suruh orang perasan itu ini kan?tampar sikit..opss Ok , Ok , ni nak cherita hal ikelan ni uols.


Ehem. Kan sekarang ikelan CIMB clicks sedang running into my blog because ini adalah Buffered Earning aku. So , mengikut kefahaman aku , it will ends when tarikh dia dah habis lah kot?I think so lah. Correct me ye OTAI-OTAI bloggers if I'm wrong. Heheh. So , just nak borak-borak kosong lah kan.

Now , ikelan yang menjadi Buffered Earning aku is CIMB Click. So , hari tu ada sekali aku tengok lah iklan tu. Nak tengok jugak di sebalik iklan tu ada apa kan :) Kalau korang perasan ikelan tu selalu muncul di sidebar aku , atau di bahagian atas header. So jangan lupa kelik ye? Jasa korang sangat lah aku kenang. Hehehehe. Kalau nampak ikelan lain pun jangan lupa kelik juga. Korang kelik aku punya. Aku kelik korang punya. Hiks. Ok , ok. Then aku pun hade lah print screen semalam sebab macam boringg gigaaaa , tak tahu nak buat apa.


Aku pun nak cherita jugak sikit-sikit disebalik ikelan tu ye. Bukan sekadar kelik untuk bantu menaikkan wang hinggit nuffnang je tau.Tapi disebalik ikelan tu bukan calang-calang ikelan. Mungkin ada diantara korang yang berminat nak join kan? Hiks. Gigih ni meh. Ok , ok. Jom tengok sikit gambar yang telah di print screen oleh aku. :D


biasa nya ikelan kiut ni akan berada di atas tu. jangan lupa kelik-kelik ye kalau nampak

kadang-kadang ikelan ni akan keluar macam ni. Kelik je yang mana korang suka untuk mengetahui lanjut hal ikelan ni :D

Okeh Ikelan ni diberi nama as 2Good2BeTrue.Heh , heh , heh , jangan tanya aku kenapakah nama tu macam tu?Sebab aku pun tak tahu. Ekekekek. Anyway , mengikut kefahaman aku kalau nak sertai dan menangis 2Good2BeTrue ni , kauorang kena ada acc CIMB gitu.Itu ikut kefahaman aku yang selalu blur.Maaf kalau salah. Then korang kena selalu lah masukkan deposit dalam tu.Jadi peluang untuk menang tu akan bertambah besar lah. Something like that lah :D

Haa , jadi korang yang ada acc CIMB bank tu apa lagi? Ai rasa benda ni atas lucky sangat-sangat.Tapi tak salah mencuba.Tuah manusia siapa lah yang tahu kan? Sebab time aku usha-usha dia punya pemenang , dah ramai yang menang. Perghh , best tu meh kalau menang -menang ni. Keh3x. Ada yang menang for weekly and ada jugak yang menang for monthly prizes. Nak tahu macam mana nak menang? Sila kelik gambar di bawah. Hhehe.Tak pun kelik sekali ikelan yang selalu running dekat my belog ni.Nanti dapat lah jugak tahu how to win dengan detail sekalik :D

Haa , itu dia syarat-syarat nya. Tak nampak?Sila Zoom.Tak dapat lihat? Apa lagi , bila nampak ikelan tu , sila lah tekan.Nanti dapatlah korang lihat details dia. lepas tu dapatlah jugak tambah sikit duit pendapatan aku.uhuks.


hoihhh , banyak tu benda nak menang. tak teringin ke korang nak join? hiks!




ni apa pulak? kelik ikelan CIMB Click untuk selanjut nya.

Setelah aku baca penuh pasal syarat-syarat nya.Memang mudah untuk menang.Yang pasal bid bid tu aku macam kurang faham sikit.But yang aku faham pasal masukkan deposit tu je.Heh.But it's depends how much we have deposit into CIMB acc and depends to our lucky too :P Lepas tu kalau kita ajak friends/relative/family members itu kalau korang jenis rajin mengajak lah makin bertambah besarlah peluang benda-benda yang di tawarkan tu. Best kan?Memang best tuh. Hadiah dia lumayan jugak meh! So apa lagi uolsss , yang mana ada acc CIMB tu , sila lah join ye :D Untuk terma dan syarat serta maklumat selanjut nya sila lah kelik-kelik ikelan tu ye :) Hiks.

p/s: kelik jangan tak kelik.
jangan jeling-jeling je.
harap-harap tak salah info. fuhh

3 comments:

Ijah EmoTemo said...

jap nak buat luahan hati dkt sini -.-'

guna photobucket , gmbr jd terlalu besar. kena resize dulu kasik kecik. but after dh resize , dia dh macam susah nk zoomkan balik. aiseh.

payah jgk kalau nk guna photobucket ni. but if tak guna photobucket , berjanggutlah nak tunggu belogsepot ni uploadkan gambar :(

T_T

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

uiks pulak...
ai guna blogspot punya upload ok jer
line ternet lembab kot yunk @_@

Ijah EmoTemo said...

Kaka Ayu - Entahlah. Ai pun tak tahu knp xleh T_T Stress meh nak tunggu. Tulah maybe internet tgh down tuh. Klu upload pagi-pagi lepas subuh ok je. T_T