Home

Tuesday, November 16, 2010

Langit Jingga. Cantik.

Salam and Hello. Entry ringkas. Mood tak elok. Banyak benda jadi hari ni. Tapi tak adalah tahap aku rasa macam nak menangis , rasa macam nak mengamuk. Tak ada sampai macam tu. Just entah. Macam-macam masalah datang. Benci , tapi kena hadapi jugak. Susah betul nak senyum hari ni. Aiseh , tak nak fikir , tak nak fikir. Tak nak tulis. Tapi aiseh , macam-macam betul hari ni jadi. Malas nak fikir tapi diri sendiri yang stress. CHOYY! Ok , Ok tak mahu entry emo-temo , stress , mencharutz segala.

Actually , just nak tunjuk , last picture yang aku snap before something happen yang buat aku pening kepala.But it's ok. Tak nak tulis. Heh heh. Gambar ni di ambil from dari bilik aku. Lepas subuh. Bila tengok in real , sumpah cantik. Matahari baru nak naik meh. First time tengok ni. Selalu tak macam ni. Biasa-biasa je. Memang cantik. Tapi bila snap , jadi tak cantik. Sebab terhalang dek tingkap yang kotor T_T


setelah di edit sana sini. ai know ai know makin huduh , buruk. but it's ok. haha.

Seriyesli bengang dengan tingkap bilik yang sangat-sangat menggangu aku untuk amik gambar.Tingkap tu memberi kesan tak cantik buat gambar. Huwaaa , last-last tengok awan tu dah macam biasa. Sadis meh. Tapi seriyes cantik sangat depan mata ai. Dekat rumah sendirik pulak tu khen. Tapi dalam gambar ni sumpah tak cantik lah pulak. Ekekekek. Tapi tehtaaap nak tunjuk Khen? Hiks. Tu je pun nak cerita :D


p/s: kelik-kelik lagi ikelan CIMB.
Thx semua :)


No comments: