Home

Thursday, November 18, 2010

Last Goodbye.

Salam and Hello. Ketika entry ini sedang di tulis , kilat dan guruh saling memancar , saling berbunyi kuat. This is my last entry before aku tak akan bersiaran selama 3 hari. Heh , sesuatu yang susah untuk aku nak mencerna dalam kepala otak aku.Tapi tak apa boleh lah selama 3 hari ni aku kemaskan bilik yang terhenti seketika dek kerana sibuk membuat persiapan hari raya haji itu kan? Yelah , ingatkan ramai orang datang macam tahun lepas kan , tak menang tangan ai nak melayan okeh? Sekalik meh , tahun ni tak ada pulak siapa yang datang. Heh , tak apa lah , aku paham hal tu. Heh heh. Dah -dah tak payah nak cari gaduh dengan orang. 0__-'

Anyway , aku memang tak akan bersiaran selama 3 hari bermula malam ni. This is my last entry lah kekdahnya. InsyaAllah , hari Ahad atau Isnin kita berjumpa lagi. Hoyyeah! Penantian itu satu penyeksaan okeh? Pheww. Jadi , minta maaf sangat-sangat if aku tak sempat nak belogwaking belog-belog kamu. If aku tak sempat nak balas komen-komen kamu semua. Sorry ye. Ni pun tulis dalam keadaan a bit rushing dengan kilat memancar-mancar diselangi dengan bunyi guruh yang memang kuat ini. Fuhh , daripada sejuk syok nak tidur bertukar seram pulak ai.Hehehe.

Terus hilang idea meh nak mengarut sebab tengah dengar kilat dengan guruh macam tengah bertarung di langit kelam. Fuhh. Anyway , teruskan membaca entry-entry aku. Hehehe. Kalau korang rindu-rindu dekat aku , eceh , baca lah entry yang lepas-lepas. Mesti hilang rindu punya.Muahahaha , feeling sangat meh! Again , I'm sorry sebab tak boleh nak belogwaking this week. Aiseh , kalau boleh pun , mungkin kejap je pun :( Tak boleh lama-lama. Sadis sangat. So , jumpa next week ye :)

Ohh , dan dan dan ... manalah tahu kot-kot korang rindu aku kan? Ngeh3x. Ni ada sikit tatapan untuk korang.... Miahahahaha... sila scrool down ye? Keh3x.

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*


hey hey , don't miss me ya. muahahaah. gewdiks sangat. haha :D

nota kaki : hanya dia. sungguh , cuma kamu :)

No comments: