Home

Wednesday, November 10, 2010

Maybe it's late. But .. better late then NEVER :)

Salam and Hello. Saat ini , telinga aku tengah berkumandang lagu favourite aku bila aku terasa macam nak fikir masa hadapan.Oh , terasa ye?Entahlah. Lagu Aizat-Erti Hari Ini memang syok untuk di dengar apabila masalah kusut sana sini dalam kepala otak.Lirik dia sangat best dan melodi dia sangat lah syok untuk dibuai-buai sebelum tidur.Citt , entry kali ni bukan lah nak ulas macam aku ni Ramli MS yang nak komen pasal melodi / lirik ataupun vokal penyanyi tersebut.Tapi entry ni cerita pasal hal lain.

Well yes , setiap kali aku dengar lagu ni mesti aku macam suka feeling ingat masa depan kejap.Dalam hidup tak semua benda kita nak akan dapat.Begitu juga , when kita tak nak something tu tapi terjadi jugak kan?Ok , tak nak entry ni berbentuk emo-temo.Dalam kepala otak aku ni macam ada something yang aku tengah bermain-main dalam fikiran aku kan?Oh yes , tak perlu bagitahu sini. Tak penting pun.Tak perlu tahu pun.Wah , ayat pun diva sangat kan?Hehe , biasalah. Sometimes sharing is not caring anymore. :)

Tiba-tiba terasa macam diri baru terketuk hati untuk sesuatu itu.Terasa sangat lambat hati terketuk untuk itu.But it's ok.Better late then never kan?Ish pasal apakah ini?Adalah something tu.Heheheeh.Citt,pandai je kau berahasia kan JAH? HAHA. Terpaksa lah uols , hidup sekarang bukan semua orang reti simpan rahasia sulit hal hidup kita kan?Kadang-kadang yang hal rahsia kita tu siap dia guna kan untuk personal attack kan kita after tak puas hati dengan kita kan?

Just now terasa sedikit lega dalam hati sebab dah tersedar tentang satu hal tu.Then someone dah kembalikan balik semangat pujangga aku yang dah lama aku menanti.Memang lah dah lama Tuan dia menanti meroyan kembalinya semangat pujangga itu.Tapi baru sekarang dia muncul.Baru sekarang dia datang balik kepada Tuan nya.Aisehhhmenn. HAHA. Ok tak faham?Buat-buatlah faham.HAHA.

Oh sebelum tu , perasan tak HEADER aku dah berubah?Hiks.Nampak tak seorang perempuan yang comel perasan diva sedang tersenyum riang seumpama memikirkan masa depan nya yang indah-indah itu?Oh tak perasan?Tak tahu?Erk!Ok , ok meh aku tunjuk header dulu dan kini.... sila tengok bawah ye :D



... DULU ...

*

*

*

*

*

*

*


... KINI ...



HAHA , motif tiba-tiba tukar header letak gambar semua kan?Ok , ni semua pasal terasa nampak lemau je belog ni sejak tukar layout baru.Nak kasi chantek comel sikit , letak lah gambar sendiri kan?HAHA. Nampak lain sikit lah. Kalau tak aku sendiri nak menulis pun macam tak ada mood je weehh. Entah apa kejadahnya.Tapi aku suka layout macam ni.Ringkas tapi tu lah macam a bit lemau pulak.Aisehmennn.HAHA. Ok lah tu je nak cakap uols. Maaflah kalau pening sikit entry aku kali ni dengan rahasia lara sana sini.Eekekek. ;)

p/s: mungkin kerana doa mereka ... semangat pujangga aku dah kembali.

terima kasih kamu :)

No comments: