Home

Tuesday, November 2, 2010

oh my DEAR DIARY , I saw my CRUSH today

Salam and Hello. Ahaks. Tiba-tiba macam jatuh chenta dengan tajuk entry kali ini. Muahahah. Gatal gelenya sangat hari ni kan?Ihiks. Actually kisah ni since semalam lagi nak tulis. Tapi biasa lah tangguh-tangguh-tangguh , last-last hari ni baru teringat nak buat. Alkisah nya sebenarnya bukan pasal crush *sob sob* , tapi pasal Diari actually. Heheheh. Tapi nak kasi gempak sikit , letak lah crush. Ni kalau tayang dekat facebook url entry ni mesti ramai masuk kan? Sebab nak tahu siapa my new crush. Eceh , tak mengaku pulak. Haha. Motif feeling diva nak suruh mengaku bagai? Erk.

Anyway , semalam ke kelmarin , lupa pulak bila. I've found my old diaries. It's not look like diary actually , tapi kalau yang reti skodeng barang-barang aku , it was an old diary. Heheh. Masa darjah 4..5 macam tu , I really love to wrote up everything yang happen to myself in that time.Ala macam blog lah.Kau pergi beli barang dekat kedai runcit simpang jalan pun nak kecoh tulis dalam diari.Kau pergi taman bunga yang langsung tak ada bunga pun sibuk nak tulis kan?Hiks macam gitu lah kekdahnya. Even time tu dah 2004 , aku rasa macam still era 90an boleh sebab tulis diari bagai?Ngahaha. Weirdo me -.-'

Aku tak suka diari yang formal macam setiausaha selalu pakai tu kan?Aku lagi suka cari dekat kedai buku Popular yang buku comel yang aku rasa memang guna untuk diari jugak kot? Erk entah but look cute and kecil comel je. Hehehe. Memang banyak benda aku tulis dalam tu.Hahaha aku rasa pasal siapa aku suka pun aku tulis jugak , dush-dush memang kelakar pulak bila baca.Ayat sangatlah kebudak-budakkan...adey.Rasa nak menitiskan air mata kerana terlalu kelakar okeh?Ngahahaha.Adoi ,kekejisan gitu.Hiks.But seriously , sometimes bila terjumpa benda yang zaman kita kecik-kecik dulu esp macam diari ni mesti macam best kan?Old times comes back to our memory gitu. Mesti tiba-tiba bila baca ,eh aku pernah suka dia eh?Eh aku pernah makan macam ni eh?Eh itu eh ini. Memang tiba-tiba jadi rindu pulak and yes , aku rasa macam seronok pulak baca and a bit missv my old time. ;)



~ my cute diary , hiks!~


Hehehehe. Actually teringin je nak buang diari ni sebab takut ada orang baca balik isi hati gedik aku.But bila fikir balik , it's my old time. Semua orang ada zaman old time dia kan?So malu blushing-blushing je lah kot.But hahaha , aku malu ok bila baca. Macam-macam kisah rupanya dalam tu. Heheh. Takpelah , aku dengan rela hati menyimpan diari pinky girlish yang shomel ini. Korang ada jugak tak diari zaman kecik-kecik dulu? Hiks ;)


2 comments:

Najwa said...

dulu2 ada gak diari... bila baca balik mmg malu sndiri, hehehe...

muchas luvas, wawa~* secretwhisper.net

Ijah EmoTemo said...

ekekek... khenn? mesti rasa malu gitu. ekeke.
mek pun bila baca rasa mcm nk tutup je diari tu sbb malu gila bila baca. hahaha ;)