Home

Thursday, November 11, 2010

Kelam kabut kejap. Tapi dah OK.

Salam and Hello. Aiseh , entah apa kejadah nya susah gila nak upload gambar banyak-banyak dalam blog ni. Penat jugak aku menunggu. Almost 2 jam , tak ada hasil langsung. *wah rajin nya aku menunggu :dush:* Oleh yang demikian , aku pun dah tak sanggup nak menunggu lagi , jadi moh lah bercherita hal lain. Alkisah nya , semalam aku try deactivatedkan FB aku for almost 10 hours kot? Or tak sampai? Muahahaha. Bukan nak uji diri next year boleh hadapi ke tidak dah tak boleh nak online lebih-lebih , terutama facebook-ing kan?Maklumlah , tahun hadapan SPM kan? Sila sedar diri sekarang!! *lempang*

Ok , ok tak nak mengarut dah.Sheesh. Kisah nya , kan korang tahu , yang aku ada buat fanpage Cherita Emo-Temo sebab terjebak tengok bloggers lain pun buat fanpage untuk blog diorang tu yang sibuk buat jugak kan?Citt bagi memudahkan aku beramah mesra *eceh* , update entry-entry yang di update disini dan macam-macam lagi lah kan.padahal nak glamour kan?*petir* So , semalam after deactivatedkan facebook sebab ada lah kisah nya kenapa , tak kan nak cherita dekat sini kot.Heh , heh. Aiseh nak berahasia aje Ijah EmoTemo ni sekarang kan?Heh , heh , heh.

Then semalam memang tak fikir apa-apa effect pun after deactivatedkan facebook tu. Lepas tu petang tadi bukak facebook. Aiseh , banyak benda pulak nak kena betulkan setting.Teutama macam aku yang ada fan pages semua ni.Huwaaaaa , mak menyesal nyah deactivatedkan acc facebook ai. Tak pasal-pasal pucat lesi muka membayangkan 43 orang peminat yang dipaksa oleh ai , muahahaha Cherita Emo-Temo akan memaki hamun serta laharan berbakul-bakul dek kerana ai dah feeling nak buat fanpage baru?Oh gila glamour kan?Muahahaha. Mintak bantuan one of my friend. Dia suruh aku pergi report dekat pihak facebook. Meraung dekat updates wall ai , sebab facebook aku ok. Fanpages aku je tak ok T_T

Lebih kurang pukul 5 petang kot , baru lah everything ok.Tak sempat nak hantar report segala.Baru lah boleh bernafas dengan baik biarpun tidak memakai oksigen. Aiseh. Memang lah pucat lesi aku.Bukan penting mana pun , tapi sayang lah wehh , kalau kena buat balik fanpage segala kan T_T Now , dah rasa lega. Dah rasa OK. Itu je nak cherita ;)



p/s: moral of the story : sebelum nak buat apa-apa fikir dulu baik buruk.
don't let emosion control our self.
tak gitu :P



No comments: