Home

Friday, November 19, 2010

Semalam Yang Hangat.

Salam and Hello. Ngeh3x. Wahh tajuk entry ai , hangat tak hangat kan? Hahah. Anyway , semalam memang agak menakutkan jugak bila dengar petir dan guruh saling bergabung gituh. Dah hampir beberapa hari memang setiap petang dekat KL ni hujan yang diselengai dengan petir dan guruh kan. Memang sejuk je petang-petang.Dah tak ada panas sangat. Hehehe. Mungkin tengah musim dia kot , sekarang hujan tak berhenti.


Btw , nak cherita pasal tengahari tu dulu. Tengahari memang panas. Ok , ini bukan aku nak jadi tukang kaji cuaca ke apa. Haha , tapi semalam aku rasa macam AWAN sangat chantek. Memang chantek. Cuaca a bit panas then Awan sangat chantek. Geram je nak snap sokmo picture. Sempat lah jugak amik picture even ramai yang duk pandang aku macam jakun gila sibuk duk snap picture tengok lagit. Helleh , kau orang buat mulut muncung amik gambar depan public aku tak ada geleng kepala pun? Ceh ceh , suka je nak marah orang kan kau Jah? Hahahaha. Sudehh. Jom layanzz gambar :P





Aku lupa ni dekat mana. Tapi memang cantik. Sorry lah meh. Aku pakai kamera henpon. Tak pakai DSLR ,tu yang tak chantek kan? T_T


Ok kalau perasan ada seekor burung terbang. Aku pun baru perasan lepas edit gambar tadi. Heh heh. Tak nampak? Err .. buat-buat je lah nampak. Hehehe



Ok , mula-mula nampak buruk je edit gini. Lepas tu aku nampak macam cantik. Heh , heh. Suka betul angkat bakul baju busyuk sendiri kan? ;P


Okeh itu aje nak cherita nya. Tiba-tiba macam blank & blur pulekk nak tulis menulis ni. Apakehey nya pun aku tak tahu. Aiseh. Heh heh.


nota kaki : kau harus ada .. oOoo ;)


No comments: