Home

Sunday, November 21, 2010

Seriyus TERKEJUT dan TAKUT.

Salam and Hello. Nak cherita pasal kejadian pagi semalam. Kira nya macam tengah malam jugak lah. Semalam after aku tulis entry sedih , emo , geram dan bengang aku pasal kekalahan Malaysia itu , aku pun terus tidur. Dalam 12.30 tgh malam atau 1 pagi. Aku lupa kejap.Tak sure sangat. Aku tidur dekat bahagian bawah rumah. Which is dekat area yang wireless aku berdezupp laju macam apa je. Heh Heh. Berani gila tidur sorg-sorg dekat bawah semalam. Tapi mengantuk punya pasal aku dah tak heran nak tidur dekat mana. Heh heh heh.


Jadi kekdahnya dah syok tidur semua.Tiba-tiba aku batuk. Batuk biasa tu je lah. Aku okay je lah lagi.Then tiba-tiba aku rasa macam susah nak bernafas ikut hidung.Rasa macam ada keluar something ikut hidung.Cepat-cepatlah aku check dekat hidung aku takut tayik hidung tersumbat ke hape kan.Tapi tak ada pape.Lepas tu tiba-tiba tekak pulak makin perit.Melompat kejap aku dari lena. Huwaaa , sangat terkejut okeh?Mahu nya aku tak terkejut meh.Dah lah sorang-sorang dekat bawah.Dah lah tiba-tiba macam tak boleh bernafas. Perghh , adakah sebab aku banyak mencharutz semalam lalu tuhan memberi aku balasan? Oh insaf meh. Jadi jangan terkejut kalau ayat aku sopan lepas nih -__-'


Seriyes aku tak tahu kenapa.Tapi yang syok nya , boleh pulak aku tak pergi ketuk jerit panggil mak ayah aku dekat dalam bilik ke hape.Syok sensorang duk tarik turun nafas. Pergh. Memang lah tadi lepas bagitahu nenek aku , dia bebel. Siap cakap , kang kalau kejung sensorang kat bawah tu macam mana -__-' Ye nek , saya tahu saya salah. Heh , lepas tu memang tak tidur sangat nak pejam celik pun cuak meh. Adeh. Lepas tu Umi aku lak cakap , maybe sebab aku tidur dengan kipas yang pusing err yang err cmne ek.Bukan yang kipas tergantung dekat siling tu.Hehe , paham-paham sendiri lah ye. Mungkin tu jugak yang aku jadi seram sejuk semua. Adeh.


Then , lepas tu tertidur jugak akhir nya.Bangun-bangun tidur perit jugak lah tekak.Adeh.Badan memang sejuk tak payah cherita lah kan?Lepas tu macam nak demam pulak.Aiseh. Selamat lah sekarang tengah musim cuti sekolah kan?Huhuhuh.Tapi mungkin jugak nak demam semua ni sebab macam tengah musim hujan panas tak kira masa kan?Huhuh.Jadi aku sendiri pun tak tahu kenapa.Tapi harap-harap okay lah kot lepas ni.Fuhh , seriyus ai cuak okeh. Terus insaf ni meh T___T




My BlingBling Selipar ... mengerlip sepanjang masa. Heh Heh. Oh gambar tak ada kena mengena langsung-langsung dengan STORY okeh? Hmmm...

No comments: