Home

Wednesday, November 17, 2010

Short & Simple update's.

Salam and Hello. Sepatutnya malas nak update apa-apa hari ni.But well , kemungkinan tak akan mengupdate belog bermula esok till ahad ni. So update apa yang patut hari ni. Hari ni aku just sambut Hari Raya AidilAdha ala kadar je. Tak meriah mana pun. Jadi kebetulan semalam Syaza and Ama , ajak aku tengok wayang hari ni. Kebetulan pulak memang family aku tak pergi mana-mana hari ni.Jadi aku pun on je lah ikut diorang hari ni. Well , agak-agak korang tahu tak filem apa aku tengok hari ni? 17th November meh , tak kan tak tahu kot? Ish , kalau korang minat cherita tu mesti tahu punyaaaaaa... heh heh. Sila tengok gambar bawah. HAHA.


fine , fine tak nampak eh? Harry Potter lah meh.

Hehehe , kekdahnya pergi tengok Harry Potter lah petang tadi. Aku tak follow penuh pun cherita ni.But just ok with this movie. Heheh. Tapi agak blur lah tadi sebab aku kan tak follow dia punya filem tetibe pergi tengok kan?Haha. Tapi best sebab dapat borak-ing with Syaza and Ama. And ada kejadian kecil yang memang nak gelak even bukan berada di tempat kejadian. Ekekekeke. It's ok , memang have fun. Tadi pun sempat terlelap terkentut jugak, opss dalam pawagam kan?Sebab sejukkkk gila meh. Tak adalah sejuk sangat. Kebetulan aku macam mengantuk time tu , tu yang layu je mata. Tapi terbukak besar balik mata sebab terkejut tengok ular. Erk! Jangan nak suruh aku review movies tu ye? Sebab heheeheh aku pun bukan kenal sangat semua watak-watak dia.

Hehehehe , apa-apa pun best lah jugak Harry Potter ni.Memang lah aku terlena kejap but aku still OK lah even tak pernah follow sangat. Aku kasi errr 4 bintang. Hahah , tak reti nak review tetibe kasi bintang kan? Haha. Kesah aku. So korang , pergi lah tengok yang memang follow movie ni kan? Malas nak cherita lebih-lebih kang nanti orang kata aku penyebab korang tak ada feel lah hape lah. Haha. So itu aje. InsyaAllah esok update lagi kalau tak ada apa-apa hal.Tapi nampak macam tak mungkin mengupdate je T_T So tengok lah macam mana. Perghh , mata dah layu , nak pergi tidur dulu! Bye!! teruskan kelik ikelan cimb ye?tenkius korang!


nota kaki : sangat have fun bersama mereka.
but one thing i'm learn is , susah nak menchari rakan seperti mereka.
tenkiu kerana masih lagi jujur dan setia berkawan dengan saya :)

No comments: