Home

Monday, December 20, 2010

Cherita Basi ... tapi baru seminggu lepas BASI ke?

Entry kali ini memang penuh dengan gambar-gambar yang di rakam seminggu yang lepas.Teheheh.Maaf lah ye , cuti sekolah kali ni busy betul pergi sana sini. Naya lah dua minggu lagi nak bukak sekolah persiapan satu apa pun tak buat lagi khen?Mahu nanti pen pensil pemadam semua tak ada , menangis hentak hentak kaki dekat sekolah.Heh. 

Kekdahnya gambar ni dah tunggang terbalik.Tapi layan je lah ek? Cherita di sebalik gambar? Tehehehe.Ok , kesemua gambar-gambar ni ketika kawan aku mak hayam ai opss punya birthday. Sangat lah enjoy masa ni. Gelak sampai guling-guling kan?Haruslah kan? Feeling Diva semua nya kan? Itu yang paling penting. Haha. Tak tahu nak cherita macam mana and gambar yang diambil sangat banyak tapi hanya boleh tunjuk suku je lah ye. Malas nak haplod banyak-banyak.Tehehehe. Pagi ni nak keluar lagi. Mak aihh ... penat betul cuti kali ni. -__-'

Jom layannn gambar xD





Ihsan Harry sedang menunjukkan hasil kreativiti beliau. Curlast!


Aku dan Mama Nani. Hiks. 


Ihsan Harry lagi.

Oh ya , kawan aku Cik Kekure ini la yang tempah makanan dengan Mak aku. Teheheh. TQ ye sebab tempah dengan kami.Korang pun kalau intrested nak tempah makanan dengan kitaorang pun boleh jugak :) Dekat sidebar tu aku ada kasi sedikit info how untuk tempah ye.Sila-Sila lah ye tempah.Gerenti sedap xD Makanan yang ditempah oleh kawan aku is Nasi Minyak , Laksam dan Karipap. Semua kata sedap , ai lak yang sipu-sipu malu macam ai yang masak.Tehehehe... padahal mak aku je kan yang masak ;)


Laksam .. buat sendiri tau ;)


Karipap inti daging + kentang. Belum goreng lagi time ni.Tehehe. 


Ayam Masak Merah Madu


Dalca


Kuah Laksam

 
Pajeri Nenas


Nasi Minyak

Okay majlis ni buat dekat Taman Tasik Titiwangsa , start dalam pukul 3 petang. Ramai yang datang kan. Walaupun ai tak kenal diorang pada mula nya ... tapi at the end aku tehtap beramah mesra dengan diorang kan? Muehehehe. Memang very the kecoh aku kan? Sampai sakit kaki jugak ni ha sebab berjalan sana sini amik gambar ... tehehehe xD


KLCC gituh. 


para tetamu ...


cantik kan cupcakes? ai loikee.. dekat dgn 5 cuppies aku makan voleyh? kecik-kecik je. shomel!


posing tak hengat kejap. tehehehe


suka gambar ni. belakang KLCC. cantik xD


nice view ;)


Cik Kekure , Abg Fadhli and his wife , Kak Zara :)

Apa yang aku boleh cakap dekat sini , majlis tu sangat lah meriah dengan gelak ketawa. Suka dan have fun sangat-sangat tau! Banyak sebenarnya gambar , tapi nanti-nantilah kalau aku rajin lagi , aku upload. Miahahaha xD Ni pun dah kecik kan size gambar sebab nak kasi cepat hapload... Haishh! -__-' Nanti akan muncul dua tiga entry basi lagi. Tehehehe. Maaflah ye baru sekarang ada masa terluang sikit. Tehehe

4 comments:

NARDtheNERD said...

cupcakes nampak cantikk!!

:))

Ijah EmoTemo said...

Nard - Teheee! Yups mmg sedap pun xD

lovelyadibah said...

comelnyer cupcake!!:) beli kt mana??

Ijah EmoTemo said...

adibah - oh ini kawan ijah yg tempah. klu nk jgk boleh pergi belog dia dkt sini --> http://studio-cakes.blogspot.com/

mmg sedap dan cantik2 :)