Home

Monday, December 6, 2010

It just a number , nothing else.

Sebenar nya nak update pasal cherita di Terengganu , well tetibe macam hilang pulak mood nak mengarang balik cherita. Haish , terasa macam malas pulak nak karang mengarang. Dah ada yang tulis dekat Terengganu ari tu , tapi bila baca balik , macam banyak merapu merepek. Buat kauorang semua hentak-hentak kaki je baca sambil teringin nak sepak muka aku laju-laju kan? Haha.

Well , jadi aku tak akan update apa-apa hari ni tentang Terengganu and that so , tapi kita cherita hal lain ye? Yelah , cherita Terengganu saja , sampai 6 entry tau? Mahu loya kau baca nanti? Baik aku cherita hal lain dulu. Haha. Best nya dapat update sokmo T_T Tengah nak menangis sikit sebab bila tak update , tak belog waking semua , UV traffic sangat rendah kan? Aiyark! Sudehhh..

So So , tadi tekan Dashboard , lalu ternampak nombor cantik ini. It just a number anyway , don't take it seriously , kang korang kata aku ni khurafat lah , apa lah. Nyampess mek tau! Haha.


181 , 18 , 1 ;) Hmm beautiful number :D

Anyway , for ur information , I've 3 blog and semua itu aku yang punya. Cherita Emo-Temo , adalah belog hal personal tapi boleh di baca oleh umu. Contest oh Karya , my blog for contest only. Bila dah mai nak bercontest semua , haruslah aku update dekat situ sampai lebam kan? Haha. And Cherita Shulit , ehem.. ini bukan cherita 18sx , 18sx ke hape. Tapi it's more to personal and tak perlu di tayangkan umum gituh. Heheheh..

Btw , Salam Maal Hijrah buat semua rakan bloggers. Semoga di tahun yang baru , memberi kita yang lebih baik , lebih bagus dan lebih elok untuk kita semua. InsyaAllah :)

nota kaki : kalau tak suka , buat betul-betul tak suka.
jangan kau kata tak suka , tapi orang yang kau tak suka tu jugak kau jumpa dan cari.
huh.


No comments: