Home

Sunday, December 5, 2010

It's HER big day.


Tika aku sedang menitip kata di atas belog picisan aku , hujan sedang lebat menuruni Dungun. Sangat sejuk dan sangat damai perasaan aku ketika ini. Entry ini , khas buat kakak tersayang yang sudah mendapat Diploma nya di UiTM. I'm so proud of her because she got ANC and yeah tak mampu nak lafazkan apa-apa selain bangga dan bersyukur. Perjalanan yang aku rasa macam baru semalam hantar kau dekat Dungun dengan perasaan sebak ketika itu sebab tak pernah berpisah jauh-jauh dengan dia , kini dia sudah graduated!

How fast time flies kan? Alhamdulillah. Bersyukur sangat-sangat dan aku tak tahu nak cakap macam mana lagi selain I'm proud with you sister! ;) Even semalam hujan memang lebat tatkala upacara itu berlangsung , tapi aku tehtap happy yippie gituh. Voleyh? Haha. Nanti akan aku buat entry 6 hari 5 malam di Terengganu yang sungguh sejuk beku dengan pelbagai cherita menarik tertarik kau memang da booom lagi ye? Now , I'm just wanna wish Congrat's to my dearie Sister and I know you can do it ;) sedang meniupkan semangat untuk diri sendiri bila lihat kejayaan kakak sendiri ;)

So , hanya itu saja. Bye - Bye Terengganu. Hello KL ;)


a BIGGG HUG from your Adik ;) choyyy sangat gambar ni. tak suka tengok gambar ni ,tapi this is the one and only picture yang aku cium pipi kakak aku -__-' Redha je lah


nota kaki : the fact , i'm eat lot's here because damn cold here.
oh no , and yes i miss my wireless at kl. opss.

4 comments:

Prettyvrach said...

A big congratz to ur sis=)

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

ur sis chomell like u la...
congratz to her

Ijah EmoTemo said...

ML - thx *bg pihak kakak ijah.hehe* ;)

Ijah EmoTemo said...

kaka ayu : hahaha. kami mmg shomel :malu: ekekeke.
tq ye :)