Home

Tuesday, December 28, 2010

Iye dah pukul 5 pagi. Jam aku ok tak rosak pun. Jangan risau. Hey panjang nya tajuk! DUSH!!

Ehiks. Aku muncul dengan hapdet terbaru. Hapdet kali ni tak tahu apa motif nya , cuma yang aku tahu .... aku tak boleh tidur maka duduk melangut depan laptop kerana nak tidur pun payah. Payah nak bernafas. Tengah selsema , hidung tersumbat , lepas tu mengalir-ngalir air hidung ni sampai aku rasa nak menangis je. Haish! Lepas tu pulak bersin dia mak aii macam aku baru lepas dating dengan Inche Debu tau? Nyampah mak!!

Serius tak selesa gila sekarang ni. How I wish I am feeling good right now and can sleep well  too. Ish , betul lah nikmat nya bila kita sihat. Hmmm... so apa aku nak buat lepas ni? Baca novel Lagenda Budak Setan yang aku pinjam dari BFF aku? Baca novel Siti Rosmizah yang baru di beli walaupun dah lama dia published buku tu? Baca buku sekolah memandangkan tahun depan SPM wehh -___-' *sedar diri kejap* Hik Hik Hik.

Nak edit gambar sleepover , dah ada yang aku edit tapi kan ... semua whole gambar yang aku dah pilih cun perasan cantik opss semua pun dah berapa belas kan? Tak kan nak letak dekat belog sendiri setakat dua tiga keping je kan? Atleast kena la letak 20 keping kan? *juling mata sampai korang rasa nak lempang*  Heh , gedik betul kan? Tehehehe. Oh ya semalam dapat makan Char Kuey Tiow beli dekat area rumah aku ni. Perghhh , sedap wehh walaupun tekak aku gila perit dah rasa macam makan bubur McD tapi versi pedas , tapi tetap aku kata sedap. Syukur dan redha je lah khen? Hehehehe.

Lepas tu sekaran ni? Aku dah terasa nak makan KFC. Entah apa kejadah nya pun aku tak tahu.Nak makan roti bakar pun ada jugak rasa.Nak makan ABC lagi lah teringin.Sejuk je tekak aku nanti.Wallawehhh...semua benda aku nak telan kan? Apa kau ingat kau Big Foot nak makan segala juadah? *petir*

Ok sekarang terus tak terasa nak tidur.Selagi mata mampu bertahan , selagi air hidung terusan mengalir tak reti nak berhenti , selagi itu lah aku duduk melangut belogwaking segala kan? Hehehehe. Selagi kepala tak berdenyut pening , selagi tu lah duduk depan laptop.Aiseh. Oh ya ya , jom tengok sneak preview untuk SLEEPOVER with BFF , DEE M dekat her house last week ;)



please ignore our face who are trying to be like Ayat-Ayat Cinta. muahahaha

yes i love this picture. tq mr timer. ekekeke ;)

oh bila nak tidur ni , doa kan aku cepat sihat ye? next week nak sekolah. tak suka demam :(

bye uols!


oh em gey,sila jangan endahkan tajuk entry yang macam nak kena lempang ituew.erk!

No comments: