Home

Wednesday, December 15, 2010

Mengumpul Duit Bukan Sekadar Dengan Menjual Kuih Tapi ?

Halo Halo ... What's Up What's Up! Hiks! Kalau korang perasan kan? Dekat belog aku ni macam bertambah dengan macam-macam iklan sana iklan sini. Aku letak benda tu comel je dekat atas bawah daripada header belog aku. Perasan kan? Paling-paling pun kalau lambat loading belog , sure korang akan nampak benda alah ni! Teeehee!

Ok Ok , benda alah which is ikelan ni merupakan pendapatan baru aku selain daripada Nuffnang dan juga menjual kuih. Kikikik. Betul ni , tak main-main.Nak main-main pergi main bola jaring dekat tengah padang! Ekekeke. Ikelan yang aku maksudkan from Heartbeat.my. Perihal ikelan ni aku dapat tahu memula from Mama Zharfan. Time tu masih lagi keliru and cuak nak guna kan aplikasi ini sebab takut kena tarik status Gliterri from Nuffnang kan? Tehehe.Mama Zharfan cakap , jangan risau sebab dia dah lama guna Hearbeat tu and dah cash out kan pun duit tu , and tak ganggu pun status Gliterri Nuffnang dia.

Time tu , aku dah daftar Heartbeat.my ni tapi tak lagi join untuk secara serius sebab time tu a bit confused nak kena buat itu ini. Then semalam belogwaking belog Miza Yusof lepas tu ternampak dia tulis pasal benda ni juga. Then aku pun cakap lah kekusutan dan kekonpiusan tentang hal ikelan tu semua kan. Then after dia dah terangkan dekat aku , baru lah aku berani daftar untuk ikelan kan semua tu. Korang pun nak join jugak?

Tapi jap jap ... tengok dulu gambar di bawah.Tehehehe.Kot kot ada yang tak perasan kan? *mulut muncung*


Haaa , nampak tak yang aku tulis Jangan Lupa Kelik-Kelik tu.. tehehehe. Di situ lah ikelan nya.Jangan lupa kelik uols! Tenkius Beri Much katanya!

So , cara nak join and daftar semua ni senang sangat eventhough , aku pernah terkonpius dan terkeliru kejap hal ni. Tehehehe. Ok memula korang pergi taip dekat keyboard laptop/pc korang Hearbeat.my.

Ok Ok aku rasa untuk cara yang seterus nya better korang pergi ke belog Miza Yusof sebab dia ada bagitahu cara yang lebih detail.Aku macam termalas pulak malam ni nak screen print segala.Tehehehe. 

Ok sebenar nya apa yang penting uols daftar register ahli hearbeat.my then join HB!Affiliate. Kalau tak ada acc , sila lah register! Itu yang paling penting uols! Then baru boleh join HB! Affiliate then after dah join semua.Baru lah boleh letak ikelan semua.Setiap kelik akan mendapat hasil kepada kita. Sama macam Nuffnang lah kan.Teheheh.Tapi apa-apa pun kalau nampak ikelan Nuffnang akak , jangan korang buat-buat tak nampak pulak.Tekan lah jugak.Teheheh.Ni kira side income untuk aku lah.Teheheh.

Minggu ni macam asyik cherita pasal duit je kan T_T Heheheh , maklumlah nak buat benda lain tak reti , nak kerja .. macam muda lagi.. jadi baiklah ai buat kerja-kerja side income yang macam ni kan?Tehehehe.



Haa .. nampak tu .. kalau belum ada acc , sila register dulu! Then baru lah boleh join nak letak ikelan semua tu :D Memang tak akan kacau Gliterri Nuffnang kita :D

Ngeee. So , korang jom lah join. Selain daripada Nuffnang , dapat jugak side income lain kan :D Ehem Ehem , korang korang ... tak ada ke yang nak tempah makanan dengan mak ai *malu* Ekekekeek. Teehheheheh , jangan terliur je uols! Tempah lah sekali tau. Ekekek , menyempat ai promote kan? HARUS!

No comments: