Home

Friday, December 31, 2010

Rezeki di Akhir 2010 & di Awal 2011

Amaran : Entry kali ini bukan mahu bermegah apaentahlagi berlagak. Sekadar ingin catit di dalam belog picisan aku ni saja ye :)


Hamboii , baru update belog , update lagi? Kikikik. Maaf lah ye. This time sangat-sangat superexcited. Tadi pergi tengok Nuffnang. Actually agak sadis sikit lah ye , sebab my UV visitor sangat jatuh teruk bila aku tak pergi belogwaking kan? Haruslah mak sadis yu! Gituh katanya. Tapi tak kisah lah. Actually kan , taid pergi tengok Nuffnang , fine ulang ayat lagi sekali. Cehh. Lepas tu , a bit terkejut bila tengok dapat lagi satu BE :) Celcom Xpax Great Sales :) kalau korang nampak ikelan tu jangan lupa kelik ye erkk  Alhamdulillah :)

Nilai BE memang kecik lagi. Tapi , harap-harap naik sikit-sikit lama-lama jadi bukit lah ek macam CIMB Click tu :) Jangan korang ingat aku nak bermegah pulak duduk canang tulis pasal hal ni -___-' Bukan pasal apa yuols , aku tulis ni pun sebab aku kan gila $$$ eh tak tak , aku sekadar nak catitkan dalam belog kecil aku je. Yelah bukan mudah nak dapatkan BE semua ni. Sekali dapat haruslah aku nak peromot sikit-sikit.Tehehehe. Tenkiu ye inche Nuffnang :) Harap-harap bertahan lama la BE ni + dapat kumpul lagi banyak nilai :) InsyaAllah xD

Alhamdulillah rezeki di Akhir 2010 & di Awal 2011. ^__^

4 comments:

Gieyana said...

betui dik..sikit2 tue lama2 jd bukit..:D

Miss Yaty said...

tahniah ye!

selamat tahun baru :)

Ijah EmoTemo said...

hye gieyana :)

hiks. tu lah kan :) lama2 naik la sikit2 nilai tu. insyaAllah. jgn lupa tekan tau. ehiks.

Ijah EmoTemo said...

tq miss yaty :)

selamat tahun baru :)