Home

Saturday, December 11, 2010

This Is MUCH MUCH Better ;)

Oh yeah! Perasan tak perasan tak ? Perasan ke tidak? Keh3x. Belog aku sudah bertukar wajah lagi. Asal nya mahu tunggu malam ni baru tukar layout semua. Tapi hati ni makin mencengkam mahu tukar yang baru. Keh3x. Punya lah payah dan berduyun aku download , atlast dapat jugak yang OK dan NICE and of course SIMPLE. Hehehehe.

Firstly aku nak latar belakang layout ni untuk tulisan semua , warna PUTIH , kemudian if boleh aku nak whole blog ni warna PINK or PURPLE. Ngeee. Motif gedik jugak nak warna GIRLISH semua ni kan? Ceh Ceh. Pink memang cantik if jadikan as layout blog , to me lah. Tapi apa yang penting .. warna PUTIH tu. Kenapa kah? Because , senang nak baca. Orang yang rabun macam aku pun boleh baca :D

Even ada sikit-sikit aku tak suka , but aku tolak tepi semua tu.Yang penting warna , corak and everything looks simple.Sangat simple. Aku suka! So uols semua , jangan lupa beri komen ye dekat sini , ok ke tak belog ni skang.Ceh , suka betul paksa orang.

And yes , I really need ur comment. Sebab tak nak lah orang sekadar singgah lalu belog ai , tapi tak baca isi kan? Tak best lah pulak. Heheheh. I know sometimes my entry memang merapu merepek. But if yuols tak komen mana best mana tak best , how come's I know you like it or not kan?So , guys! Jangan lupa bila singgah sini , komen jugak ye :) Korang komen sini , follow sini , drop by here , insyaAllah bila ada masa terluang ,aku buat benda sama jugak :) And one more thing , don't forget to put your link dekat bawah sekali ni ha. Nanti macam mana aku nak singgah balas belog korang kan? :) Thx ye.

nota kaki : lagi sebulan.
sweet 17.
i can't wait anymore.


No comments: