Home

Saturday, January 1, 2011

Disclaimer


Cherita Emo-Temo merupakan blog peribadi yang memaparkan kisah peribadi serta pendapat peribadi.

Jangan cilok gambar-gambar aku. Jangan cilok ayat-ayat aku yang merapu mahupun ilmiah tanpa izin. Nanti aku doa kau cirit birit tak berhenti baru tahu.

Nak cilok , mintak izin. Faham?

Segala yang aku tulis hanya lah pandangan peribadi aku. NO HARD FEELING and NO HEART FEELING please. Kalau aku ada terlanjur bahasa , aku minta maaf awal-awal.

Kadang-kadang aku tulis dalam bahasa merapu. Kadang-kadang aku tulis dalam inggeris grammar tunggang langgang. Kadang-kadang aku tulis dalam bahasa melayu yang penuh puitis. Kadang-kadang aku pun tak tahu aku tulis gaya macam mana. Kalau suka teruskan baca dan komen. Kalau tak suka apa kata pergi cari belog yang lagi hebat dari sini. Senang bukan?
Last but not least ; ini belog aku , jadi memang aku ikut cara aku. Kenal aku dulu baru judge. Setakat baca apa yang aku tulis tak bermakna , kau boleh kenal aku ye? Love me yes , hate me no. Ermm , Sarcastic ? Maybe.

sekian dari gadis emo-temo.
IjahEmoTemo.
peace no war bebeh.


No comments: