Home

Sunday, January 16, 2011

Ehem Ehem.

Semalam aku catat sejarah tersendiri apabila selepas pukul 9 malam aku tak online internet , aku tak tengok tv , aku tak makan tapi aku terus pergi tidur dan bangun-bangun pukul 7.15 pagi tadi. HOMAIGOD HOMAIGOD , WHAT HAIM DOING NI YUOLS! Penat kejadah sangat kan sampai bangun-bangun dah bunyi ayam berkokok padahal tu bunyi henpon zaman muda mudi dulu. Eceh muda mudi sangat!

Well , semalam aku pergi potong rambut. Suka betul dengan potongan rambut yang terbaru ni. Muka aku nampak makin comel uols! Tak percaya? Tak percaya sudah! *muntah* Kikikikik. Tapi yang tak menahan bila chinesse lady tu dia keganasan gila bila dia tarik potong rambut aku. Sampai aku terus feeling nak muntah sebab kepala aku sakit balik. Adess.Baru je pening aku baik yuols! Tetiba chinesse lady tu keganasan pulak semalam. Terus berdenyut kepala sampai terasa macam-macam. Sheesh. 

Ehem Ehem. Lepas tu balik-balik semalam ingat kan nak tidur kejap tapi memandangkan dah nak Maghrib , terus batalkan hasrat. Mahu Ayah aku ketuk pintu bertalu-talu kang sebab mengada-ngada nak tidur time Maghrib -___-' Lepas tu buat lah kerja sikit.Cehh. Ingatkan nak update bahagian tepi untuk Super Daddy , Hot Mommy , Handsome Guy , Beautiful Lady & I'm Teenagers tu. Tapi internet buat hal. Aiseh. So aku pun bersembang dengan mak aku je lah sambil pening-pening tu kan? Then lepas Magrib baru aku pergi naik tidur. Perghh tak sempat nak kira kambing dengan itik dah tertidur uolsss. Gituewww.

Lepas tu punya lah ingat kan nak bangun pukul 1 pagi macam selalu buat masa weekday tu kan? Tapi hampaaa hatiku sangat okeh? Bangun-bangun celik mata tadi tengok-tengok langit dah cerah. Hmmm , ingatkan nak siapkan kerja sikit. Tapi tu lah maybe sebab terlampau letih dengan macam-macam benda sampai aku tidur lama macam tu. Sebelum ni kalau dapat tidur 4 jam pun dah cukup syukur -___-' Alhamdulillah.

Hmmm , nak tulis apa lagi? Banyak benda lagi nak update ni. Tapi kejap kejap lagi lah ye aku update :)

Oh ya , jangan lupa drop comment dekat entry di atas sekali tu if korang nak join Exchange Link dengan aku :) Tadi aku dah update sikit siapa yang nak join :) If korang nak join , di persilakan :) Tapi baca lah syarat dekat entry atas sekali tu ye :) Ehiks.

Ok lah , muah muah. 

No comments: