Home

Thursday, January 20, 2011

Hampa

Ehem. Dah dekat 2 hari rasa nya tak update apa-apa dekat belog. Maklum lah badan tak sihat sangat , nak duduk bersengkang mata depan laptop pun terasa sakit seluruh badan. Dugaan betul. Hari ni cuti umum , cuti sempena perayaan Thaipussam. Semalam aku tidur awal gila , pukul 8 malam kot? Bangun-bangun pukul 5 pagi ??? -_____-'

Itu lah hakikat aku sekarang. Tidur awal bangun awal. Something yang aku tak boleh nak recognize kan dalam kepala otak aku yang aku tidur awal dan bangun awal. -___-' Uish apa sudah jadi ni? Maka bila tidur awal dan bangun awal ni macam-macam benda yang nak dibuat pada malam hari tergendala. 

Misalnya nak belajar ulangkaji , nak buat kerja sekolah , nak belogwaking ehh dan macam-macam benda lain tak dapat nak di laksanakan seperti yang dirancang gituh. Cehh. Mungkin kesan ubat batuk+selsema yang buatkan aku jadi semakin lena tidur awal dan bangun awal. Ishh.

Hmmm , sekarang ni agak hampa tengok UV Traffic blog sendiri. Ceh , ayat dramatik sungguh kan? Kikikik. Mahu nya tak hampa uolss. Yelah , sejak aku tak belogwaking ni memang menurun dengan jaya nya UV Traffic ini , dan memang tak boleh di sangkal lagi apabila tak buat entry sekali sehari sekurang-kurang nya + belogwaking memang dapat membuat UV Traffic naik dengan jaya nya. Eh kenapa nak kecoh suruh naik kan UV Traffic semua ni? Haruslah kan? Ada BE yang tengah running dalam belog aku ni. Aku nak korang kelikkan untuk aku. Erk! Nilai sangat rendah untuk BE yang ke 2 ni. Uishh. Menangis wehh bila aku tengok. Hehehe. Nilai Heartbeat pun so-so je. Lagi mak nak nangis noks! Maklumlah aku kan tengah mengumpul duit gitueww. Cehh.

Lepas tu bukan setakat itu je yang aku hampa. Ada jugak benda lain yang aku hampa , contoh nya tak dapat nak ulangkaji. Aiseh. Bila fikir tentang SPM , mahu gelisah gundah gulana okeh? Fuh Fuh ... berdebar sat. Tetibe tensen kejap uolsss.. mahu nya tak , mula lah nak fikir macam-macam ni. Ish. Apakes sangat kan? Sudah Sudah. 

Nanti kalau line internet baik , maklumlah line internet aku sekarang ni kejam sikit , asyik-asyik nak tersekat-sekat je. Geram okeh? Oh lupa , kalau line internet aku ok , nanti aku sambung update ye. Banyak betul dalam draft tu -___-' 

kthxbai.

No comments: