Home

Saturday, January 1, 2011

HELLO 010111 :)


gambar keredit : kedai pakcik google ;)

Alhamdulillah , sekarang kita sudah memasuki tahun 2011. Walaupun aku masih tidak sihat , masih lagi batuk tidak berhenti dan selsema pun macam teruk tak teruk , tapi Alhamdulillah masih bernyawa di atas muka bumi Nya. 

What I wish for 2011?

  • Sebenar nya , tak ada lah simpan azam setinggi langit sebab 2010 punya azam pun banyak yang tak tercapai. Azam? Hendak sentiasa berfikiran positif untuk tahun 2011 memandangkan tahun 2010 emosi aku sangat teruk. Menangis melalak dah macam kawan baik. Sangat tak baik untuk kesihatan.



  • Of course , aku nak buat yang terbaik untuk tahun ini. SPM WEHH!! Gila kau aku tak cuak?!! Seriously , aku macam tak bersedia sangat , but yeah , masuk bulan 7... 8 nanti baru lah betul aku tahu aku dah bersedia ke belum. Setakat ni 50-50. Yang penting bulan Januari ni memang aku akan menghadap buku nak ulangkaji FORM 4 punya pelajaran. Itu sudah pasti. Lepas tu ... tengok lah macam mana. Seriously I hate plan something because I know sometimes bila kita buat unplanning thing for such thing je la akan be more better and good , so let's time tentukan segala nya :) Aku mahu buat yang terbaik dan termolek sebab tak mahu kecundang seperti sebelum-sebelum ini. Belajar , Berusaha dan Berserah :)

  • Apa lagi? Menjadi insan yang lebih baik. Bukan hanya untuk tahun 2011 tapi untuk 1432 Hijrah juga :) InsyaAllah.

Ok dah tak ada azam yang aku semat setinggi langit.Cuma mahu buat yang terbaik untuk tahun 2011. Tak mahu berazam banyak-banyak.Takut tak mampu nak buat kesemuanya dengan sempurna. Selepas ini , well this is always I said when I'm gonna have a big exam , for this time I've to tulis , cakap and buat! After this aku memang akan kurang kan aktiviti online berjam-jam.Well said , ini memang perkara yang paling aku teringin kurangkan memandangkan this year SPM. Facebook , Twitter , Blog? Hmmm , semua aku akan tinggalkan untuk sementara waktu. Sekali sekala boleh lah bukak :)

Ehem Ehem , 11 hari lagi umur aku akan bertambah lagi 1 tahun. 11 01 11 , umur aku akan menginjak 17 tahun :) Something that I've wish before in 10 years before and now , in a few days I'll reach 17 years old. Oh , how fast time flies aite? Sungguh cepat pantas dan wow!! Tehehehe. So So , tak ada sesiapa ke nak pos hadiah dekat aku ni? Ehem Ehem. Ekekek. Just kidding guys :)

So happy new year again , I'm really hoping with A BIG CAPITAL LETTER , gituw .. this year will bring a happiness , great , success and all good thing's inside too lah kan :) InsyaAllah :)

And yeah yeah , it's nice number today. 010111 ... and 11 day's to go for 11 01 11 , something that nice number too right? Yeay! It's my birthday!! Eh apahal aku macam kanak-kanak sangat ni buat entry kali ni? Bukan dah nak SPM ke? Erkk... so bye! ;)

5 comments:

Siti Hajar said...

selamat tahun baru yek!

kamu dapat award larh....
=)

http://schajar.blogspot.com/2010/12/selamat-malam-semua.html

Siti Hajar said...

selamat tahun baru yek!

kamu dapat award larh....
=)

http://schajar.blogspot.com/2010/12/selamat-malam-semua.html

♥ iLi ♥ said...

salam + happy new year adik ijah.

study hard utk 6 bulan awk before exam.

tp study smart utk 4 bulan on wards prior to SPM.

so, gunakan masa yg sebaik2 mungkin.

best of luck adik ijah^^


@}->---

Ijah EmoTemo said...

hye schajar :)
orait , nnt ijah pegy amik ye xD

Ijah EmoTemo said...

wslm kaka ili :)

happy new year to u too :)

tq so much for ur tips and insyaAllah ijah akan buat yg terbaik :) doakan ye :)

^_^