Home

Saturday, January 29, 2011

Maher Zain lagi. Ini bukan jawapan TEKA TEKI semalam.


bideo yutube ini dirakam oleh IjahEmoTemo secara sembunyi sembunyian. mueheheh

Dah lama nak kongsi video ini dekat dalam belog ini. Tetapi kesuntukkan masa membuatkan aku lagi suka update pasal benda lain. Video ni merupakan video yang Awisy akan tanya aku ala-ala macam ni " Ijah mana InsyaAllah?" , maka aku pun akan tunjuk video ini. Alah si kenit tu sekejap je teruja tengok video ni , maklumlah ada suara bangau aku dalam tu. Itu yang dia lari cepat-cepat agak nya sambung tengok kartun. sob sob , sampai hati kau dolah! Eh!

Mentang-mentang Maher Zain nak datang sini balik siap buat konsert dekat Stadium Melawati dan aku tak boleh nak attend dan aku pun tak nak pergi pun sebab harga tiket agak mahal dan aku tak pun pokai nak bayar duit tiket dengan hape kan? Lagipun last year dah dapat pergi kan , so tak kisah tak dapat pergi this year. Huhuhuh.

Oh ya , itu video InsyaAllah daripada Maher Zain untuk Showcase di MBSA , Shah Alam. Kalau rindu-rindu nak feeling macam tengok konsert Maher Zain , mula lah aku terkedek-kedek cari folder Maher Zain , bukan Anuar Zain ye Awisy , ekekeke. Lepas tu dengar sampai pitamz. Ehiks! Oh ya , sebenar nya hati tengah celaru macam tak reti reti nak buat benda lain selain menghadap belog dengan harapan dapat tukar layout baru. Agak jealous tengok sesetengah bloggers punya layout yang seriyesli simple cantik and aku pun nak jugak macam tu. Dekat mana eh korang dapat layout cun macam tu? Nangis tragis kejap ai sebab tak dapat cari layout yang sesuai dengan hati ai ini. *nangis*

Eheh. Jadi , happy weekend yuols! ^__^


No comments: