Home

Saturday, January 15, 2011

Nota Chenta untuk IjahEmoTemo

I'm try to make it short story for this time. Huhuhuh. Every week (after this lah), I'm try to make some short story about my whole week memandangkan kebiasaan nya aku tak akan ada masa untuk bercherita panjang what's going on in my daily day kan? So every Friday , Saturday or maybe Sunday , I'm try to find my free time to write something about my whole week.

Minggu ini : Macam-macam perkara berlaku. Ada yang menarik , ada yang seronok , ada juga yang hampeh. Macam semua tahu 11 Januari hari itu genap aku 17 tahun. Maka terlalu banyak kawan-kawan di Facebook , Twitter , Blog malah SMS pun ada yang wish. Thank You So Much Guys and Girls. 

Minggu ini juga sakit kepala aku masih bersisa dan aku terasa macam nak menangis and yes menangis jugak kot sebab denyutan sakit kepala ni over yang teramat. Berdenyut sakan menari berjoget , berzapin dan mungkin juga hip hop sekali. Memang terasa macam nak tidur sehari suntuk tak mahu buat benda lain. And yes memang aku asyik tidur je memandangkan bila aku nak bangun pun macam hape je.

So then take a note to myself : have some rest dan tak nak jadi macam zomba bak kata Awie dalam Hantu Kak Limah Balik Rumah terutama bila everyday bila balik sekolah , aku tak tidur langsung. Lepas tu pukul 8 malam baru aku tidur then pukul 12 tengah malam or maybe around 1 am , aku mesti terjaga. Then lepas terjaga for sure doing my homework or maybe belajar ulangkaji semua untill 5 am , lepas tu aku tidur kejap. Pukul 6 pagi aku bangun nak bersiap semua.Padahal rumah aku depan sekolah wehhh -_____' Mandi pukul 6.45 pun aku masih boleh sampai awal dekat sekolah. Ishhh.

Then , apa lagi? Ish lupa pulak nak cakap apa. Oh ya this week I'm a bit lazy to study. Ish , menyampah betul lah macam ni. Ok fine , aku tak nak stress tahap melampau. Tapi dalam masa sama aku tak nak biarkan diri aku relax macam tak ingat yang SPM tak lama lagi. Aku bukan pandai yang esok exam , hari ni belajar then terus tangkap apa yang belajar tu kan? Boleh kot tapi untuk sesetengah subject je la. Sedar diri sikit -___-'

Lagi satu note to myself : sila buat jadual harian. Bukan jadual waktu sekolah je , jadual hidup sekali. Ish , macam berterabur sangat , mana nak ulangkaji , mana nak rehat , mana nak buat itu. Seriously berterabur. Ikut tak ikut belakang kita, yang penting setiap kali tengok jadual tu insaf kejap yang dah nak SPM tapi ingat macam baru sekolah tadika syok je main redah buat apa kan? -___-'

Heh. So , konon nya nak make it short story but the end still jadi longgggg story. Cehhh. Ok lah uols , aku dah mengantuk ni. Gonna have some rest now eventhough , petang tadi gila lama aku tidur. Ishh. Tidur je lah. Esok KOKO walaupun dah feeling malas nak pergi. Opsss. Bye uols ;)




akibat terlalu banyak benda terjadi dalam hidup , the end ... i'm doing cheeky monky comel faces walaupun... boleyh? heh.

p/s: mana nota chenta nya? dalam mimpi saja ye. nangis!!

No comments: