Home

Saturday, January 22, 2011

Skematik. Dramatik but never Romantik. HOI APA NI?

Ehem Ehem. Terasa macam dah berminggu-minggu tidak update belog. Memang sukar betul sekarang nak mencari masa sesuai untuk mengupdate belog. Maklumlah busy dengan persekolah , busy dengan nak ulangkaji , busy dengan nak berehat kejap. Macam-macam perkara kena cepat-cepat buat. Uhuish.

Jadi aku rangkum kan apa yang terjadi kali ini. Hari ini hari Sabtu , ada persekolah ganti. Tetapi di sebab kan aku Tingkatan 5 , maka kami semua wajib hadir sebab ada Program Bestari SPM gituew. Ada je yang tak datang. But rasa bersalah pulak kalau tak datang khen? Kata nak jadi baik tahun ni khen? Ehiks.

Tapi well aku ni tahun ni macam SKEMATIK pulak bila tak bawak handphone hari ini. Padahal some other's friend bawak je handphone. Tak bawak mp3 tapi ada je kawan aku yang lain bawak. Tak bawak kemera. Oh yang ni memang tak ada siapa bawak. Hahah. 

Tapi apa yang DRAMATIK pulak ni? Uishh. Tak ada apa-apa pun. Kikikik. Tadi pergi KLCC sebab nak jumpa kawan aku , Cik Kekure. Biasa lah kan , sesekali berjumpa ada lah dalam sejam dua gituew. Borak , makan , lepak kejap then teman dia shopping gituew. Ehiks! p/s: tq ye for the buku. insyaAllah akan baca dan amalkan. :) Tehehehe. Yang Romantik? Oh never never. Kikikik.

Ehem then? Entahlah , tak tahu nak tulis apa benda lagi. Nak kena tulis cepat-cepat and how I miss my blogging time before this. Seriously , I'm just miss the time I'm updated , I'm blogwalking and now aku terpaksa lupakan kejap blogwalking , blog updated and semua yang berkaitan memandangkan internet sangat lah kejam sekarang ni. Line sangat lembapz and kalau ada pun pagi-pagi buta or tengah malam. Huish , kowser sangat aku nak tidur lambat bangun awal kan? HAHAHAHA.

So then , I'm sorry guys if tak balas kunjungan balik belog korang , tak sertai apa yang korang tag , ajak join GA and semua itu. Bukan tak nak join ke apa , tapi line internet sangat ciput weyy -___-' Menangis Melalak pun macam tak ada effect doe. Uish. Oh ya , tak ada sesiapa ke nak join benda yang aku lekat sampai akhir tahun tu ek? Join je la , alah aku cuma letak dekat tepi tu je , exchange link je cuma saja-saja suruh korang letak status gowjes ituew. Gituew khenn? Heheheh.

Hmmm , so apa lagi .. ahhh sila scrool down ke bawah ye .. kikikikik

*

*

*

*

*

*




Tadaaaaa ... I know You miss me khenn? Wakakakakaka. Ok lah uols , nak kena chow dulu. Kepala dah macam hape pening dia. Better cari katil sekarang. Kikikik. 

kthxbai.

nota chenta : banyak update tergendala sebab internet kejam.
ke ada manusia lain kejam?
uhuh , tak tahu. huhuh.

No comments: