Home

Saturday, January 8, 2011

Tak Ada Idea Tapi aku tetap NAK TULIS.

Sekarang ni aku macam tak ada idea langsung nak menulis. Tapi cuba aku duduk atas katil dengan mata terkelip-kelip sambil mengira kambing , ayam dan itik ... mesti macam-macam idea datang tak berhenti. Tak pun tengah duduk termenung sambil ulangkaji , ececeh .. mesti time tu jugak idea datang bertalu-talu. 

SEKARANG? Langsung tak ada idea. Sadis betul. Btw , kepala aku masih lagi berdenyut nyut nyut sekarang ni. Hari ini aku memang tidur untuk lega kan kepala sikit. Tapi still ada lagi rasa sakit kepala ni. Just ignore kan rasa sakit kepala tu tapi kenapa nyut nyut kepala ni makin kuat? Aisehhh -.-

Btw , sekarang ni cuba untuk tidak stress terlampau banyak. Next week dah start tuisyen , dah start latihan rumah sukan walaupun SUKAN TAHUNAN BULAN 6 , ehem , best sangat! Next week , ada tarikh penting dalam hidup aku. Ehem Ehem. Tak kan tak tahu kot? Ehem Ehem. Gedik betul kan? Sah-sah minggu depan umur bertambah satu tahun. InsyaAllah akan buat entry khas :) Mesti lah kan ? Tarikh tahun ni cantik sangat. Harap nya , perjalanan tahun ini pun cantik-cantik belaka. InsyaAllah :)

Tak ada idea nak tulis lagi. Huwaaa ... what's wrong with me bebeh? Ewah , gitu kau. Ok lah. Tak ada idea , nak pergi belogwaking biarpun kepala ni pening -.-'



tiba-tiba rindu percutian di Terengganu :)

p/s: lagi beberapa hari nak menjejak usia 17 tahun. macam tak percaya. tahun ni spm. tak boleh main-main. cuba buat yang terbaik. doakan untuk saya ye :)

No comments: