Home

Tuesday, January 11, 2011

Yang Terindah.

Tak dinafikan tahun ini adalah tahun yang paling terindah sepanjang 17 tahun aku menyambut hari jadi. Banyak betul ucapan Selamat Hari Jadi yang aku terima sejak 12 tengah malam semalam sehingga tadi. Alhamdulillah. Terima kasih buat semua yang wish aku. Dekat sekolah pun kawan-kawan wish kan? Dekat dalam kelas pun wish jugak. Tak sangka! HAHA. Lepas tu dekat Facebook , Twitter p/s: rossa pun ai gedik suh dia wish gituh. lempang! dekat Blog pun ada jugak. Thank You So Much. Aku rasa aku tulis banyak sangat benda tu sampai petang tadi aku tidur kejap , siap mimpi tulis benda tu semua. LOL.

Aku terasa macam nak menangis je bila ramai betul yang wish hari ini. Ahaks. Emo-Temo pulak hari ini. Pagi tadi siap buat AUTO POST pukul 11.11 pagi gituh. Jangan ada yang ingat aku tak pergi sekolah pulak. Aku gigih buat entry tu pukul 1 pagi semalam. Gigih tak gigih kan?Ehiks.

Btw , hari ini ada uruskan hal penting yang pernah aku cherita kan dulu. Tapi tak boleh nak bagitahu detail dekat sini. Malas nak bercherita. Esok baru boleh selesai semua nya. Tapi akan ada peringkat demi peringkat pulak. Adey , cuak pulak bila fikir semua. Harap-harap semua berjalan lancar dan dapat selesai dengan baik. InsyaAllah.

Hmmm , tak dinafikan hari ini memang seronok dan terindah. Dekat sekolah , aku tak stress. Aku seronok gila. Aku macam enjoy dalam kelas aku dan entah mungkin sebab harijadi kot.Lol. Tapi macam lain macam je hari ini.Mungkin jugak sebab dah minggu ke 2 persekolahan kan? Ehiks :) Ok lah , aku ni dari tadi duduk sibuk depan laptop balas orang duduk wish segala kan. Aiseh , macam lupa diri pulak kerja sekolah belambak nak kena siapkan -.- Ok Ok , kembali ke alam realiti. Siapkan kerja sekolah yang bertimbun ituew. Phewww -____-'



i'm still in la la la mode ;)

p/s: tadi dapat email from Kak Syamila sebab free watermark yang aku request dekat blog dia hari tu. Dia kasi 2 lagi tu ;) Tapi aku try guna 1 dulu. Cantik dan Cun tu sis , cuma aku nak nama IjahEmoTemo ekceli. Ehiks. Tapi oklah tu kalau nama betul pun. ;)
TQ ye sis. Macam dapat hadiah hari jadi pulak xD


pss: eh kalau yuols nak , pergi lah tempah sekarang dekat link yang aku kasi dekat atas. tawaran masih dibuka berdasarkan yang aku tengok dkt belog Kak Syamila. ;)

2 comments:

wan syamilah said...

hepy besday.... :-bd


My recent post "Kanser Rahim"

Ijah EmoTemo said...

Hye Kak Syamila :) TQ ye for the watermark xD