Home

Sunday, February 13, 2011

Hari Bisu tapi Menarik.

Cer Citer Cer Citer apa dah jadi dengan hari ini. Sebab aku tengah malas nak cherita panjang lebar ; jadi aku nak cherita guna point. Boleh? Alah boleh je lah. *gaya macam ada 100 komen setiap hari khen? ngeh ngeh*

  • Pagi pergi keluar cari barang Aa dekat tengah bandar ; Chow Kit & Jusco. Beli 1 Novel ; novel dah lama keluar tapi baru ada feel nak beli. Fine , Isnin exam , gedik jugak nak beli. Heh.
  • Petang rehat kejap , lepas tu ada orang nak belanja aku makan. Heh , comel. Muka tak malu betul kan? Lepas Asar keluar , Auntie Ros jemput aku bawak pergi makan Sate dengan keluarga hangkut ai. Heh , curlast kau Jah , ada keluarga hangkut lagi tau. Gituew.
  • Then dengan hujan lebat petir semua , cehh , kitaorang redah jugak pergi makan Sate dekat depan bahagian menara Celcom. Ai loikeee. Lepas tu retis jemputan datang. Fizz Fairuz lah sape lagi. Ceh. Dengan Syafie Naswip sekali. Haha , padahal naik kereta sekali. Haha.
  • Lepas tu aku tak tahu kenapa aku jadi bisu. Ok sebab Isnin exam lepas tu sakit gusi tapi makan sate tak hengat dunia jugak. Sheesh.
  • Hmm then pergi buat apa lagi? Macam-macam. Antara nya pergi karoeke jugak lah ye. Pizz peruz belanja , ai tukang sorak walaupun bisu. LOL.
p/s : bisu = diam. don't get me wrong ha? jangan nak cakap aku kutuk benda alah lain pulak. i know , sekarang semua benda salah tulis jadi isu aite? sheesh , macam emo kejap.

  • Apa lagi? Aku tahu aku diam hari ini. Lepas tu nak ketawa pun payah. WHY IJAH?WHY? -___-
  • Lepas tu dapat sate free. Ngahahaha. Thank You So Much Auntie Ros ;) Thank you sebab ambil dan hantar ai ye. Muah Muah *hugs*
Ok jom layan 3 keping gambar. Gambar group keluarga hangkut ai ; tak cukup lagi beberapa orang ; It's alright , next time k :)




aku dengan fizz. 


aku dengan syafie naswip ; dia nyanyi sedap ;) oh sebelah tu Imran , kesian dia letih sampai tertidur ;) 


keluarga hangkut kesayangan sayaaa! *love&hug*


Walaupun hari ini aku bisu tapi aku have fun dengan diorang. Hari yang sangat menarik , gelak ketawa dan tersenyum. Maaf sebab hari ini saya diam. Next time , jangan terkejut perangai saya kembali ye kawan-kawan. Ngeh Ngeh.So apa cer lagi? I don't have mood anyway to update somemore thing yang terjadi hari ini. Seriously mood lari. I'm sorry guys. Huhuhuh. Jadi aku update apa yang patut je lah ye , lain-lain gambar , lepas ni. Okthxbai.

No comments: