Home

Tuesday, October 25, 2011

Ombak Rindu :: Behind The Scene & OST Ombak Rindu - Hafiz AF & Adira AF::

Sudah hampir seminggu aku tidak mengupdate apa-apa didalam belog kesayangan ini kan? Maklumlah tarikh SPM sudah semakin hampir. Lagi 19 hari sahaja lagi dan aku sudah tidak boleh bersuka ria macam exam tahunan tu diknon! Kena lah ulangkaji balik apa-apa yang dah aku belajar sebelum ini kan? Nanti dengan gigil nya , cuak nya harus mahu ingat-ingat lupa masa SPM tu , uish mintak-mintak dijauh kan lah ye.

Kalau ikutkan sebenarnya aku dah stop menulis dalam belog ini. Tapi memandangkan ada kawan aku ada kirim email kepada aku dan mintak tolong sekali lagi untuk aku update dalam belog ini , jadi aku tolong ajelah alang-alang ye. Lepas-lepas ni sila rindu-rinduan dengan update aku ye? Eh perasan! Eh lupa pulak nak cherita ekekeke , aku nak tepek menepek gambar-gambar ala-ala behind the scene dalam Ombak Rindu. Saja nak hangatkan lagi semangat peminat-peminat novel Ombak Rindu dan peminat-peminat Lisa Surihani , Aaron Aziz dan Maya Karin untuk menonton filem ini pada 1 Disember nanti

Apa lagi kan , kalau duk potpetpotpet pun tak ada guna. Mari kita menengok gambar-gambar yang kawan aku kirim melalui email itu. Aku tukang tepek dekat sini aje wokey. Hiks.













Fuhh , selesai jugak menepek 11 keping gambar Ombak Rindu ini. Aku percaya filem ini menarik dan harap-harapnya akan menarik ye. Hiks. Tak mahu komen lebih sebab filem ini tak ditayangkan pun lagi dan tak adil kalau komen awal-awalkan? Tunggu nanti aku dah tengok baru aku komen. Hiks.

Selain nak tepek menepek gambar kan , aku pun nak tepek youtube lagu OST Ombak Rindu yang bagi aku pergh meleleh air mata beb. Dah memang aku hantu jiwang , sure lah aku rasa lagu ni meleleh jugak lirik dia. Keh keh keh. Meh layan weh. Aku tepek sekaligus dengan lirik ye. Hehe , kawan aku hantar sekali harung dalam email semua benda ni apa salah nya aku tepek jugak sini kan? Gituew. Mueheheh.





OST Filem Ombak Rindu



Adira :


Tuhan tolong lembutkan hati dia

Untuk terima ku seadanya

Kerna ku tak sanggup

Kerna ku tak mampu

Hidup tanpa dia di sisi ku


Hafiz :


Tuhan aku tahu banyak dosa ku

Hanya ingat Kamu kala duka ku

Namun hanya Kamu yang mampu membuka

Pintu hatinya untuk cintaku


Adira :


Malam kau bawalah rinduku

Untuk dirinya yang jauh dari ku

Agar dia tidak kesepian

Selalu rasa ada cinta agung


Hafiz :


Hujan bawa air mata ku

Yang mengalir membasuh luka ku

Agar dia tahu ku terseksa

Tanpa cinta dia di hatiku


Hafiz & Adira :


Hanya mampu terserah

Moga cahaya di penanti


Hafiz:


Tuhan tolong lembutkan hati dia

Untuk terima ku seadanya


Adira:


Kerna ku tak sanggup

Kerna ku tak mampu

Hidup tanpa dia di sisi ku


Hamik kau panjang berjela entry bila seminggu tak ber-update apa-apa kan? Hihihi , jangan salah faham kengkawan. Aku memang tak ada niat langsung nak update apa-apa tapi aku cuma tolong kawan aku kejap. Dia nak aku tolong promotekan-hangatkan untuk tayangan Ombak Rindu 1 Disember nanti. Heee. Jangan lupa tonton Ombak Rindu 1 Disember nanti di pawagam-pawagam berhampiran dengan korang ye. Hamboii gigih peromot kan? Ahaks!

Nanti after SPM , ada baaaaanyak sangat cherita nak kongsi yuolz! Haih , sekarang nak edit gambar pun tak ada feel. Memang mood nak belajar aje ni ha. Tapi ada jugak sesekali ke laut mood nak belajar. Erk. Sekarang nehi nehi nak mengelat ke , melaut ke erk atau apa sahaja kan? Gituew. Muehehehe. 

So korang jangan rindu-rinduan aku ye. Muehehehe perasan giloz! Hakhak. InsyaAllah aku akan kembali mengetuk keybord sejurus selepas SPM. Err atau tengok mood dahulu ye. Tak berani janji. Doakan lah semoga aku dapat buat SPM aku dengan baik dan moga kesihatan aku pun baik-baik sahaja sepanjang SPM itu kan. Amin. 

19 days left. TickTockTickTock. Gulp!


Jangan Lupa Saksikan Ombak Rindu 1 Disember nanti yuolz!
okbai.


Terima kasih sudi baca entry ini :)


51 comments:

Anonymous said...

wah, like masa aaron pegang novel kesukaan ku last sekali tu..ngee

tiefazatie said...

isk/./xpuas hati lg la nape lisa xjd izzah..haha

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

mesti best ni...
but sayang x boley tengok uwaaaa
OMG aku rasa abe Aaron makin bolat ni...tang muka nampak sangat kat poster tue ngeee...senang haty kot

PinKy MoMMa said...

sempat promote uols huhuhu..lepas SPM nanti jimba jimba lagi dik jah yer ;)

tak sabar nak tengok gak..novel dah baca hehehe..

Juwita Jamaludin said...

sejak duk jauh dari msia ni jarang dah tgk cerita2 gini.. huhuhhu mesti best nampak gambar2nya tu

aanie said...

ijah baru spm ke? sama macam adik akak...good luck ye...
cite ni dah difilemkan ek? comel maya pakai tudung..

dear anies said...

sori br sempat menjengah utk BW


gud luck 4 SPM!

Anonymous said...

aku punya novel dah hancus sbb baca byk kali. still nanges byk kali.. huahuahuahua...

tak sabar rasanya nak tgu bulan dec.

wahai ijah, blajar rajin rajin utk SPM. your first step to your future.

Asmara said...

harap2 movie dia pun best mcm novelnya. :D

puanbee said...

suka baca entri mcm ni panjang berjela pun baca juga , anyway gud luck dalam SPM nanti

Ijah EmoTemo said...

cik lia >> hehehe gmbr last sekali tu masa jmp Aaron 4 bulan lepas. ngee. novel org lain ghasak suh aaron posing jgk ahaha.

Ijah EmoTemo said...

ifa >> ahahahah.. ijah rasa maya karin ok kot berlakon watak izah cuma agak tua sikit berbanding dlm gambaran dlm novel tu heheeh

Ijah EmoTemo said...

kaka ayu >> hehehe dont worry meh mesti ada link download nnt muehehe ai pun akan download jgk after tgk dkt pawagam mcm kl gangster ekekek..

ahaha ini gmbr lama noks... mmg a few months a go masa jmp heols sgt2 chubby pipi aaron smpi rasa nk cubit wakakak.. tp now dh ok sikit kot , kot la ahaha.. iyela kot senang hati :p

Ijah EmoTemo said...

akak pinky >> ehehe tlg peromot kejap utk kawan eheheh. ngeee tak sabo nk habis spm tp seram nk lalui masa spm ngeee.

heee tak sabar nk menonton nnt! hihi ;)

Ijah EmoTemo said...

kak juwita >> ehehehe , takpe kak nnt mesti ada link download. so boleh jgk tgk if download kan eheheh. yakin je ijah kan ada link download bagai ahaha

Ijah EmoTemo said...

aanie >> ngeee a'ah baru nk spm :) hehe tq akak :) gd luck jgk utk adik akak :)

yups , 1 dec nnt keluar dkt pawagam :) eheheh. itu lah comel je eheheh

Ijah EmoTemo said...

khairin >> ehehe it's ok :) tq ya! :)

Ijah EmoTemo said...

hanie >> ahahah sama lah! novel ombak rindu ijah dah habis lunyai terkoyak nk suh aaron sign pun malu. ekekeke takpe beli yg baru punya ahah :p

ngee sama lah! tak sabar nk tunggu dec , habis spm nk pergi tgk ombak rindu ahaha

hiks tq ya! insyaAllah i'll do my best :) thanks again ya :)

Ijah EmoTemo said...

asmara >> ehehe harap2 la kan sis? sbb biasanya klu adaptasi frm novel mmg ada yg akn menghampakan hati pembaca2 novel tu sendiri ngee.

Ijah EmoTemo said...

puanbee >> tq ya! hehe , thanks again :)

aamalinaazman said...

ohhhh
sangat la x sbr nak menanti cite ni
dah la pelakon besh2

hehehehe

ha..stdy2! gud luck taw! =]

Aleen Aiden said...

woahh gamba ke2 tu,nice gile view die...hu3

Unknown said...

leh lawan kutipan LBS tak ek?

cam best jek

Mek Onie said...

bini aaron ajis tak jeles ke eh pompuan len peluk dia,dah la menawan,grrrr

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

if ai pakai tudung putih mcm tudung sek dulu agak2 selawa MK x??? mcm tue baru betul pakai tudung....cara ai pakai x kena lagik....nyapa la dia x pakai tudung ekk...lawaaaa

Ijah EmoTemo said...

aimie >> hehe samalah! sgt2 tak sabar nk menanti OR ni nnt :)

ngee thank you ye :)

Ijah EmoTemo said...

aleen >> kann? cantik je! :)

Ijah EmoTemo said...

mamanoriz >> ngee rasanya mcm boleh sbb ada aaron. hee tp tak tahu lah kan. kena tunggu dan tgk nnt :)

Ijah EmoTemo said...

onie >> hakhakhak soalan kamu sungguh mencabar ye! muehehe , ai agak wife dia memahami gulp. T_T hehehe.

Ijah EmoTemo said...

kaka ayu >> hee ai rasa sgt cun! noks it's ok step by step k? ngee. ai pun masih lagi perbetulkan diri ai jgk ni noks. masih ada byk lagi benda nk perbetulkan. moh kita sama2 perbetulkan diri kita k! *hugs*

tiefazatie said...

ifa xsuka die...hahahha..suara pun xsedap...=p

Siti Hajar said...

oke... 1 dis.. huaa... tgk kat lappy je larh jawab nyer~~~~

NIA said...

whoahhh 1 disember?menarik ni.harus tonton nih!:D

Aleen Aiden said...

mane kamu!jangan hilang lame2 ok.hu3

Hanis MY said...

uwaaa bestnyaaaa nk tgk jugak wuwuwuwuwu...

ctk said...

pndtg baru disini..hihi..

ambOi. sakan prOmOt ye...selamat menjawab spm ye! :)

Ijah EmoTemo said...

ifa >> hahahahah :p

Ijah EmoTemo said...

schajar >> alalalal .. takpe janji tgk k mueheheh

Ijah EmoTemo said...

kak zati >> hehehe jom tgk ! ngeee

Ijah EmoTemo said...

aleen >> hehhe ada je ni :) jgn isau after 6 dec akan muncul dgn riang nya , insyaAllah hahah

Ijah EmoTemo said...

kak hanis >> hehehe best2! :)

Ijah EmoTemo said...

ctk >> hehe hi! yeap tlg kawan je ni promote :) thanks! :)

Anonymous said...

ohohohoho..tak sabar nya 1 dec. cepatlaaaaaaaa...

bz study ke cik ijah oit!.

anumuchan said...

mcm best citee ni..and good luck spm ye :)

Soo Hae Daa said...

ijah...maya karin ke jd izah??hu...xsabargk nk tgk nih....

ekabukanmakcikkau. said...

baca novel da best lagi kot . boleh emo sengsorang dalam bilik muahahhaa . woihh tgh bertarung lah ni kau ya? good luck (:

Anonymous said...

Great! thanks for the share!

Ijah EmoTemo said...

hanie >> heheh wajib tgk ye sbb mmg best :p

p/s:: yeah last last week mmg busy study smpi eye bag dah tertonjol ni sob sob sob

Ijah EmoTemo said...

kak anum >> hehe mmg best :) thx akak! :)

Ijah EmoTemo said...

soehadae >> yups mk jd izzah :)

Ijah EmoTemo said...

eka >> heheh mmg klu baca novel lg feel. tp bila dh tgk movie dia pun makin feel hihihi.

oh yeah masih lg bertarung ni :)