Home

Thursday, July 19, 2012

Terjumpa Blogger Popular Di Preview Tanda Putera. Hah Siapa?

Hah! Tajuk kali ini bukan gempak semata-mata okay? Bukan seperti tajuk Bosan Dengan Aaron Aziz yang membuatkan semua orang hampir bengang dengan aku tu kan? HAHA, kesian semua. Tajuk kali ini memang betul-betul punya uols!

Semalam aku sempat menghadiri Preview Filem "Tanda Putera". InsyaAllah dalam masa terdekat aku akan buat entri khas tentang filem yang diarahkan oleh Shuhaimi Baba. Sebuah filem yang banyak bermain dengan emosi. Nanti aku review okay? Tapi sebelum itu jom main teka teki. Korang rasa aku terjumpa blogger popular yang mana? Aku rasa kebanyakkan orang kenal dengan blogger ni! HEHE.

Blogger ini sangat ramah dan friendly. Paling terharu dia kenal aku walaupun aku ini bukan siapa-siapa. Eceh. *pangggggg Tak habis-habis Jijah nak ber-dramatik kannnnn?! Hah! Cuba teka Cuba teka! 

Korang rasa Siapa Blogger Popular ini?


ehem blogger popular tu pakai tudung warna biru.

saja blurkan gambar dia. weols duduk dekat-dekat. EHEH.

padahal memang kalau telepon murah, tak payah blurkan pun gambar yang kau snap keluar kelabu asap Jijah oiii -___- paswah!

okayyyyy...cuba teka siapaaaaa?

Terima kasih sudi baca entri ini :)

Jom Like CHERITA EMO-TEMO di FB! Sayang korang ketat-ketat! Thanks! 

4 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

x reti teka bab2 ni
hamboiii blur plak pic tu ngeee...

Hanamiko Sakura said...

adakah kak nisakay??
hehe

Hanis MY said...

Ala sape eh nnti jijah story eh

zainatul abu bakar said...

haha..serius tak tau sape..btw singgah & follow blog ni :)