Home

Tuesday, January 13, 2015

Berganti 21.

Bertambah lagi angka usia aku untuk tahun 2015 , setiap 11 Januari. Terima kasih Allah kerana masih memberi aku ruang dan peluang untuk aku meneruskan lagi kehidupan ini. Meskipun kadangkala aku berasa tewas dengan susur galur kehidupan ini , tapi aku masih bertahan. Aku masih lagi kuat untuk menempuhi semua ini. 

Terima kasih Umi dan Ayah kerana sentiasa bersama-sama dengan aku tiap kali jatuh dan bangun aku. Memang tiap kali ketawa ini berbunyi , tiap kali air mata ini mengalir serta tiap kali aku cuba membuat nakal , hanya mereka yang faham dan hanya mereka yang datang memujuk dan bersama-sama dengan aku. Tanpa mereka berdua , tak mungkin jua aku berada disini. Sayang Umi & Ayah sangat-sangat. Ya , jarang ayat sayang-sayang ini terluah dari mulut. Mungkin banyak sangat buat salah sampai nak sebut sayang pun malu. Tapi geletis dengan orang lain sebut sayang tak reti malu pulak kan? *okay ayat ini untuk diri sendiri! dush!*

21 tahun aku jatuh dan bangun , selama itu hanya Umi & Ayah yang tetap teguh berada di belakang aku. Tak pernah bosan dan tak pernah jemu untuk menyokong apa sahaja yang aku buat. Asalkan aku bahagia dan gembira katanya. Gittuew.

Apa yang aku mahu untuk tahun ini? Azam tetap juga sama macam tahun baru. Tak ada nak azam tinggi melangit dan merepek-repek. Cukuplah dapat memajukan diri sendiri untuk belog picisan ini serta perniagaan kecil-kecilan. Lain-lain , biarlah kita cuba buat secara perlahan kemudiannya nanti. Kan? Hehe.


Selamat Hari Jadi , Nur Faizah.

Iya itu aku dulu-dulu zaman bayi dahulu kala.

Aku tahu aku comel. Tak payah puji. Aku tahu.

HAHAHAHA.

Sebenarnya , aku tak tahu nak tulis apa lagi. Aku cuma nak ucap terima kasih untuk semua. Ya , semua sekali. Sebab terlalu ramai yang ucap selamat hari jadi untuk aku. Terlalu ramai yang doa yang baik-baik untuk aku. Amin. Alhamdulillah. Aku jadi terharu sangat-sangat sebab itu lebih daripada memadai. Sangka aku kekonon tak disayangi ramai tapi ya Allah ramainya yang mendoakan yang baik-baik untuk aku. Tahu tak itu sudah cukup membahagiakan perasaan aku? Cukup membahagiakan. 

Lagi membahagiakan , kau dapat rakan-rakan yang sanggup meraikan hari jadi kau. Gembirakan kau dengan something simple tapi kekal jadi kenangan manis dalam kehidupan kau. Mungkin kekal sepanjang hayat. Kan? Alhamdulillah , Allah kurniakan rakan-rakan yang manis-manis belaka untuk aku. Hingga aku jadi sebak sangat! Terima kasih Allah untuk persahabatan ini. Aku sangat-sangat bersyukur. Moga ukhuwah persahabatan ini akan kekal sehingga bila-bila ; tak kira susah dan senang. 



Terima kasih Keluarga Kecil saya ;

Yai , Eda , Kaka Lynn , Kaka Mirus , Yen , Ajer , AcikNgaji , Kak Mai & Jamilah ♥

Sayang kekefit semua!

Tak tahu nak tulis apa lagi dah. Sayang semua sangat-sangat! Semoga 21 tahun ini bakal menjadi lebih matang , lebih bertanggungjawab , lebih kuat dan mungkin juga lebih kurus supaya boleh ada boifren. Aik? HAHAHAHA. Tak kisah lah kurus ke tidak , janji hati tak ada nak rasa kecewa merana luka teruk kan? Like I care semua itu! Eceh , ayat main redah aje! HAHAHAHA.

Juga, moga makin rajin menulis entri baru dalam belog. Cukuplah tu. Tak nak tulis apa-apa lagi , nanti aku touching lepas tu aku emo dan seterusnya menangis macam orang hilang boipren. Hish! 

okbai.

Terima kasih sudi baca entri ini :)

No comments: